2. Hotelbeoordelingen Trinidad en Tobago
  3. Hotelbeoordelingen Trinidad en Tobago
Tobago Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• SeaScape on Heavenly Bay Beoordelingsscore: 9

“Persoonlijke service door Rolling en de communicatie met de eigenaar David. de host ter plekke. Geweldig uitzicht in een prachtige omgeving. Zeer mooi uitgeruste woning . Gewoon een wonderschone plaats. Tip : huur een auto om de omgeving te ontdekken.”

• “Heerlijke ruime villa met een fantastische host”

• Carolina Point Resort Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk rustige locatie maar dichtbij (loopafstand) alles wat je nodig hebt, strand, winkeltjes, restaurantjes. Fijn terrasje om te genieten van de mooie tuin. Alex was zeer behulpzaam, wij komen terug!”

• “De accommodatie ligt op de weg omhoog van een prachtige groene berg. Clinton heeft een paradijselijke oase van rust gecreëerd. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een grotere kamer. Het zwembad is heerlijk en heeft goede ligbedden. Je bent omringd door zingende vogels en bananenbomen. Ook kregen we van Clinton veel goede tips voor de omgeving. Auto is wel nodig.”

• Castara Retreats Beoordelingsscore: 8

“Het is een prettige accommodatie wat fraai in de heuvels ligt. We werden vriendelijk welkom geheten door een behulpzaam team van dames. Het restaurant is goed maar heeft een beperkte kaart. Mooi uitzicht. Auto gehuurd wat op loopafstand is . Mooi eiland met schitterende natuur. Vele basic restaurants op het eiland.”

• de Felice Beoordelingsscore: 10

“Uitstekende communicatie met de host Renée-Lisa. Tevens een schone en ruime accommodatie.”

• Lillibets Beoordelingsscore: 10

“Het allerbeste aan Lillibets is het uitzicht over de baai vanaf je balkon, zeker als je een van de bovenste appartementen hebt. Verder is er alles wat je maar nodig kunt hebben, van koelkast, waterkoker en magnetron tot aan muskietennet. En de staf is super! Tiauna en ook Cat regelen alles wat je maar kunt bedenken. Het is een aanrader om direct bij het appartement je auto te huren. En als je een boottrip overweegt, praat dan vooral met Cat! Wij hadden een super trip met hem, met zwemmen, snorkelen en zelf gevangen vis op de barbecue.”

• OceanView Villa Beoordelingsscore: 6

“Rustig dorpje, villa op n mooie lokatie vlak bij de kust. Veel ruimte, goede airco op de slaapkamers, goed schoon, prima bedden, aardige eigenaar.”

• Sherwood Park Apartments Beoordelingsscore: 8

“Rust en ruimte. Tevens het zwembad.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Tobago

gebaseerd op 1.829 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com