2. Hotelbeoordelingen Trinidad en Tobago

• Starfish Tobago

Scarborough, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 6,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Tuinen en beplanting goed onderhouden. Gebouw zat goed in de verf. Medewerkers over het algemeen vriendelijk, Sheryl, één van de medewerksters in de bediening, verdient een loonsverhoging - zij maakte goed wat drie anderen lieten vallen. Ontbijt perfect... lekkere bacon, persoonlijke omelet/eieren service (wel lange wachttijd). Overige maaltijden best goed, wel de hele week beetje hetzelfde, en niet altijd mijn smaak, maar dat is heel persoonlijk. Geweldig ijs!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer balkon: veel te warm, geen luchtcirculatie - moet echt een ventilator aan de muur. Hek te hoog en te massief - geen uitzicht op zee zodra je zit. Stoelen zit- en rug gedeelte moeten nodig schoongemaakt worden. Kamer badkamer: douche in badkuip - voor ouderen levensgevaarlijk. Douchegordijn te lang, daar ga je steeds op staan. Geen gordijn voor raam. Kraan wastafel los. Kamer: tv op verkeerde plaats aan de muur gemonteerd. Veel te weinig stopcontacten. Geen 220V aansluiting. Gordijnen te oud (de rails).. liepen niet, bleven steeds steken. Veel te felle lampen op nachtkastjes. Hotel algemeen: teveel erg felle (spaar-)lampen. Er hangen heel leuke lichtjesnetten bij restaurant, maar dat effect wordt helemaal teniet gedaan door die felle lampen. Hotel bediening: restaurant bediening niet pro-aktief vriendelijk. Jonge dikke norse meiden. Ik moest vaak twee keer "good morning" zeggen om iets terug te krijgen. Behalve Sheryl - zie boven. Zij was wat ouder, en van de "oude stempel"- een verademing. Ik kreeg de indruk dat veel personeel in de bediening óf stage liepen, óf een verstandelijke beperking hadden,

Beoordeeld op: 15 april 2024 Verbleven in april 2024
    Sonia Nederland
  • Faith's Villa Tobago

Diamond, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De hosts waren subliem! Het huis en de omgeving waren geweldig. Bij vragen stond er altijd wel iemand voor ons klaar. Het voelde als een home away from home. We hebben echt enorm genoten van ons verblijf en zullen ook zeker terugkeren!

Beoordeeld op: 29 april 2024 Verbleven in maart 2024
    Carita Nederland
  • Stewart Apt- Trincity, Airport, Washer, Dryer, Office, Cable , WiFi

Trincity , Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De erg vriendelijke en behulpzame host ! De adviezen en niet te vergeten beschermend! Ook gezorgd voor een betrouwbaar gids en chauffeur die de hele vakantie met ons was en ons overal bracht voor een schappelijke prijs!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het irritante brommende geluid van een koelkast die dag en nacht door ging.Wij hadden er erg veel last ervan. Vooral s' avonds alles stil is hoor je alles dubbel!

Beoordeeld op: 8 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    Sieta Nederland
  • Carolina Point Resort

Crown Point, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk rustige locatie maar dichtbij (loopafstand) alles wat je nodig hebt, strand, winkeltjes, restaurantjes. Fijn terrasje om te genieten van de mooie tuin. Alex was zeer behulpzaam, wij komen terug!

Beoordeeld op: 12 maart 2024 Verbleven in maart 2024
    Sofia Nederland
  • Holiday Inn Express Trincity, an IHG Hotel

Piarco, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijk personeel; grote, schone en comfortabele kamer. Verder gratis shuttle service van en naar de luchthaven

Beoordeeld op: 20 maart 2024 Verbleven in maart 2024
    Marit Nederland
  • Kiskadee Korner

Port of Spain, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goed bed, schoon, goede AC, zeer veilig

• Negatief onderdeel van beoordeling

Te veel berichten, en dan stuur je je paspoort copy en dan vragen ze je toch nog om je paspoort, gewoon irritant. Veel onnodige regels en onbereidwillig iets anders te doen. Kamer is klein en onhandig. Geen stopcontacten bij electrische apparaten, allemmal kastjes waar je niks aan hebt. Een hangkast is vol met handdoeken. Geen plek om je koffer neer te leggen anders dan op de grond. Geen bedlampjes. Moeilijk gedoe met een borg betalen en terugkrijgen. Wat een onzin. Alles gaat tegenstaan met dat gezeur. Hier niet meer naar terug.

Beoordeeld op: 8 mei 2024 Verbleven in mei 2024
    Robert Nederland
  • palms

Jerningham Junction, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De buurt was rustig en veilig.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Appartement is gehorig. Toilet ruimte is heel krap

Beoordeeld op: 13 maart 2024 Verbleven in maart 2024

Buccoo, Trinidad en Tobago

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5

Locatie was prima.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het Guesthouse ziet er aan de buitenkant prima uit en heeft een mooi uitzicht op het strand. Maar wij hebben niet eerder zo een vies en smerig Guest House gezien dan Seaside Garden Guesthouse. Wij schrokken ons wild toen de deur van onze zeezicht kamer open ging. Vooral de matrassen waren naar mijn mening ruim 20 jaar oud en zaten onder de vlekken en stonken naar een vieze lucht. De vloeren plakten aan je voeten en de kamers werden niet een keer schoongemaakt tijdens ons verblijf. De nieuwe eigenaresse van dit Guesthouse was bovendien zeer onbeschoft. Voor ons NOOIT meer dit vieze onvriendelijke guest house!!!

Beoordeeld op: 25 maart 2024 Verbleven in maart 2024
    Rudolf Nederland