2. Hotelanmeldelser for Pakistan
  3. Hotelanmeldelser for Punjab
  4. Hotelanmeldelser for Lahore
Pakistan Lahore Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Avari Lahore Hotel Point fra anmeldelser: 7,7

"Manageren interesseret i at modtage feedback fra os om opholdet. Der var en enkelt tjener i Mughal Court, som kendte til maden."

• Rose Palace Hotel, Liberty Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var super"

• Pearl Continental Hotel, Lahore Point fra anmeldelser: 6,8

"Ikke noget"

• Indigo Heights Hotel & Suites Point fra anmeldelser: 7,9

"Sengene var meget behagelige, er ellers ret kræsen. Fin jacuzzi. Rummeligt. Top sikkerhed generelt med sikkerhedskamera alle vegne."

"Perfekt belægning"

• Ramada by Wyndham Lahore Gulberg II Point fra anmeldelser: 9

"Der var god sikkerhed og personalet bar imødekommende."

• Best Western Premier Hotel Gulberg Lahore Point fra anmeldelser: 8,4

"Imødekommende og flinke receptionister, der tager godt imod dig. Virkelig flink personale, alt fra vagter til roomservice. Deres restaurant laver virkelig god mad. Der er rig mulighed for at bestille mad til værelset, nærmest døgnet rundt (lidt ventetid kan forekomme). Jeg har tidligere benyttet mig af deres hoteller i København og Darmstadt. Værelset er virkelig pænt og lever op til deres kædes kvalitet."

• Pearl Continental Hotel, Lahore Point fra anmeldelser: 6,8

"Hotellet levet op til forventningerne of standarden ren luksus god mad og service man får virkelig valuta for pengene kan varmt anbefales overnstnings prisen var også fornuftig"

• Ramada by Wyndham Lahore Gulberg II Point fra anmeldelser: 9

"Jeg kunne ikke lide noget har rejst meget dette er den værste oplevelse jeg har haft de lever ikke op til standarden"

• Luxus Grand Hotel Point fra anmeldelser: 9,2

"venligt og høfligt personale, værelset var flot og en rigtig god seng, mine børn var glade for swimmingpoolen."

De 30 bedste hoteller i Lahore