2. Hotelanmeldelser for Oman
  3. Hotelanmeldelser for Al Sharqiyah
  4. Hotelanmeldelser for Sur
Oman Sur Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Ligger perfekt ifht. Wadi Ashab og har god udsigt. Det er meget billigt at bo der."

• Sur Plaza Hotel Point fra anmeldelser: 7,8

"Vi var taget så godt imod, lige fra vi ankom, stadig våde efter vores tur til Wadi Ash Shab, til vi gik før regnen og tordenvejr kom til Sur. Dejlig buffet både til aftensmad og morgenmad. Hyggelig aften i Captains Lounge. Der er alkohol licens. Det var skønt at udcheckning var kl.12. Vi fik mulighed for at svømme i poolen og spille bordtennis inden vi tog afsted. Dejlig hyggelig hotel, kan varm anbefales."

"Pool Værelser"

• Ras Al Jinz Turtle Reserve Point fra anmeldelser: 7,1

"Skildpadde turen om morgenen"

• Ras Al Jinz Turtle Reserve Point fra anmeldelser: 7,1

"God lokation hvis man vil opleve skilpadderne komme frem på stranden. Det var en stor oplevelse."

• Ras Al Jinz Turtle Reserve Point fra anmeldelser: 7,1

"Privat strand hvor man kunne se skildpadderne. Guiden var meget fin og god til at forklare. Ellers en dyr pris i forhold til"

• Ras Al Jinz Turtle Reserve Point fra anmeldelser: 7,1

"Skildpaddeturene morgen og aften var spændende og informative (inkl. i værelsesprisen). Restauranten serverede kun buffet, men den havde et stort udvalg og en fin kvalitet både morgen og aften. Værelset var nydeligt, men ret basic i sin indretning."

"pænt og rent"

• Sur Grand Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Stort og lyst værelse. Store senge. Godt badeværelse. Venlig personale."

• "Udendørs morgenmad var meget fint. Defekt vandhane blev ordnet meget hurtigt"

De 10 bedste hoteller i Sur