2. Hotelanmeldelser for Oman
  3. Hotelanmeldelser for Al Sharqiyah
Al Sharqiyah Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Safari Infinity Camp Point fra anmeldelser: 10

"Var meget privat og luksuriøst. Der er kun to telte ved lejren, så man har det for sig selv. Vi var de eneste, der boede der den dag. Maden var lækker, alle faciliteter var velholdte - som jeg forstod det, havde det kun været åbent i nogle måneder, og omgivelserne smukke"

• Sur Plaza Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Vi var taget så godt imod, lige fra vi ankom, stadig våde efter vores tur til Wadi Ash Shab, til vi gik før regnen og tordenvejr kom til Sur. Dejlig buffet både til aftensmad og morgenmad. Hyggelig aften i Captains Lounge. Der er alkohol licens. Det var skønt at udcheckning var kl.12. Vi fik mulighed for at svømme i poolen og spille bordtennis inden vi tog afsted. Dejlig hyggelig hotel, kan varm anbefales."

• Golden Palm Oasis Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk personale, omgivelserne og roligheden. Inden ankomst fik vi tilsendt videoer ifht at finde vej til Pick up service - en virkelig god service. Dejlig atmosfære på stedet, med servering af the og lokale kage. Vi blev opgraderet gratis, hvilket var skønt. Vi oplevede ikke at der var nogle myg på stedet. Buffeten om aftenen var rigtig god. Vi valgte en solnedgangstur med guide hvilket var fantastisk. Manden der var med gjorde vores tur enestående. Han sørgede for vi så kameler, fik en lang tur i ørkenen og dens endeløse sandbakker. Vi var meget trygge ved ham. Han tog billeder som var fantastiske, serverede the og dadler for os. Derudover lavede han et bål vi kunne sidde og nyde efter solnedgang. Denne tur skal man næsten tage, virkelig fantastisk! Det kostede 40 OMR og var det værd."

• Thousand Nights Camp Point fra anmeldelser: 9

"Fredfyldt, stress fri"

• Starry Domes Desert Camp Point fra anmeldelser: 9

"Super dejlig telt i ørken. Dejlig aftensmad og aften-te i teltet. Super venlig og hjælpsomt personale."

• Tiwi Sunrise Point fra anmeldelser: 8

"Praktisk at bo her tæt på Wadi Al Arbeieen, Wadi Tiwi og Wadi Shab"

• One Tent Bedouin Private Camp Point fra anmeldelser: 9

"Nem kommunikation gennem whatsapp. Blev hentet til tiden på det aftalte sted, som var nemt at finde. Campen lå øde, uden at vi kan se eller høre andre camps. Abdul forkælede os med lækker omansk aftensmad og morgenmad. Han har en stor evne til at se, hvad man har behov for. Han lavede te, tændte bål, overnattede sammen med os på campen og vækkede os så vi kunne se solopgang. Abdullah sørgede for transporten til og fra campen samt en uforglemmelig ridetur på kameler. Man kan ikke køre på ATV eller sandboarde, hvilket var et tilvalg for os. Vi ville hellere have stilheden og en gåtur i sandet til solnedgang. Teltene er rene og yderst charmerende, og der er et enkelt men velfungerende toilet med træk og slip + en håndvask. Alt i alt en helt unik og særlig oplevelse, som vi sent vil glemme."

• Sama al Wasil Desert Camp Point fra anmeldelser: 10

"Pragtfuld oplevelse i ørkenen. Dejlige hytter med terrasser med tæpper og puder. Dejlig mad og meget venlige og hjælpsomme medarbejdere. Biograf udendørs om aftenen og popcorn. Og levende arabisk musik til middagen. Næsten alle gæster gik op på sandklitter og så solnedgang - det var meget hyggeligt. Men hårdt at kravle op. Vi red på kameler 30 min - det var dyrt men en stor oplevelse. Vi kørte selv derud i vores lejede 4- hjulstrækker - uden problemer."

• Sea Chalets Point fra anmeldelser: 9

"God swimmingpool, men ret kold. Gode store rum, hvor der er masser af plads. Meget flink ejer af huset som kom og tog imod betaling."

• Rashid Desert Private Camp Point fra anmeldelser: 9

"Værten Rashid er fantastisk"

De 30 bedste hoteller i Al Sharqiyah