2. Hotelanmeldelser for Cambodja
  3. Hotelanmeldelser for Preah Sihanouk-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Koh Rong
Cambodja Koh Rong Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Golden Beach Resort Point fra anmeldelser: 9,2

"Dejligt nyt, rent Resort direkte ned til den smukkeste strand i den forholdsvis uspolerede og autentiske Sok San Village. Det er godt at landsbyen endnu ikke er blevet opkøbt af udenlandske turist-spekulanter, men stadig primært består af lokale handlende. Vi var feks på den mest charmerende sejltur i en fiskebåd, med snorkling og fiskeri og mange andre fantastiske oplevelser. Meget imødekommende og smilende personale. Bl.a. chief Engineer Loan og hans crew som var meget hjælpsomme med hvad som helst."

• Coconutbeach Bungalows Party Hostel Point fra anmeldelser: 7,8

"Få turister. Ligger lidt væk fra de populære strande med mange mennesker. Vi havde næsten hele Coconout Beach for os selv. Meget afslappende sted."

• Golden Beach Resort Point fra anmeldelser: 9,2

"Virkelig lækkert hotel, alt er nyt og lækkert, flotte detaljer, smukke omgivelser, gode pools, lækker hvid sandstrand, god morgenmad og søde ansatte"

• Koh Rong 71 Guesthouse Point fra anmeldelser: 8

"Helt nye huse, som var super fine og ordentlige. Flot badeværelse, og super fin tillæggende restaurant hvor vi tit befandt os. Personalet var super sødt, dog var det kun manden der forstod engelsk, men det fungerede bare helt fint. Massere af børn og søde folk, god stemning."

• Sambath Sakseth Bungalow Point fra anmeldelser: 8,4

"Ikke rigtig noget"

• Long Set Resort Point fra anmeldelser: 8,5

"Super lækkert resort med både træningscenter, pool osv. Stranden er super lækker, og masser af liggestole."

• Scarlet Sails Resort Point fra anmeldelser: 7,4

"God lokation lige ned til stranden."

• White Beach Bungalows Point fra anmeldelser: 7,7

"Skøn bungalow lige på stranden. God restaurant og mange andre restauranter tæt på. Perfekt sted til afslapning."

• WHITE SAND ARK RESORT Point fra anmeldelser: 9,1

"Unik perle på Sok San Beach. God atmosfære, dejlig strand, fin morgenmad. Fantastisk personale der har et øje på alt og er super hjælpsomme."

• You&Me Resort Point fra anmeldelser: 9,2

"Flot strand. Fine store bungalows. Meget opmærksomt personale. Rent og pænt. Dejligt sted til nogen afslappende dage. 2 lækre pools. Eneste forbedringspunkt Der mangler knager Er generelt problem i Cambodia 😊 Og så lå det helt afsides. Man skulle med scooter eller taxi for at spise andre steder. Men maden var til gengæld god."

De 30 bedste hoteller i Koh Rong