2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Kykladerna
  4. Hotellrecensioner Platis Gialos Mykonos
Grekland Platis Gialos Mykonos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Mina Studios Gästbetyg: 9,3

”Det var rent och fint. Vi fick möjlighet att lämna in våra saker tidigare än planerat. Personalen var mycket hjälpsam och trevlig. Hotellet ligger 5min promenad till strand. Rekommenderas starkt!!”

• Petinos Beach Hotel Gästbetyg: 9

”Frukosten var jättebra.”

• Pelagos Studios Gästbetyg: 9,1

”Fräscht, nära till stranden”

• Hotel Anna Gästbetyg: 9,1

”Läget otroligt bra läge, rymliga rum, trevlig personal och nära stranden 100 meter ner. Rent otroligt välstädat en stor stjärna till personalen som städar rummen. Man får 2 nya handdukar till stranden varje dag och även när man ska duscha samt vatten varje dag otroligt bra service. Jätte bra bussförbindelser så att man kan ta sig in till stan på kvällen det tar ca 10 min bussarna går ofta och sent på natten . Det finns flera mindre matbutiker i närheten för att kunna inhandla nödvändigheter. Verkligen prisvärt särskilt om man är två.”

• Petinos Hotel Gästbetyg: 8,4

”Superfin och lyxig pool. Vi var fyra tjejer som delade på sviten, sköna sängar och trevlig och serviceminded personal. Väldigt nära till stranden och busshållplats går precis utanför hotellet om man vill ta sig in till stan.”

• Seethrough Mykonos Suites Gästbetyg: 9,6

”Personal och allt annat”

• ”Frukosten mkt bra och proffsigt Receptionen behöver utbildas, tar tid och behöver träna kundvård”

• Esperides Gästbetyg: 9,6

”Bra läge, rent och snyggt och en oerhört trevlig värdinna! Bra tips och råd och väldigt bra service.”

• Nissaki Boutique Hotel Gästbetyg: 9,3

”Personalen var fantastisk på alla sätt. Maten på lunch och middag var riktigt riktigt bra.”

• Artemoula's Studios Gästbetyg: 9,4

”Vi gillade allt! Personalen var väldigt hjälpsamma, rummet var väldigt fräscht och fint, poolområdet var fantastiskt och god mat på restaurangen!”

De 25 bästa hotellen i Platis Gialos Mykonos