2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Cíclades
  4. Opinions d'hotels de Platis Yialos Míkonos
Grècia Platis Yialos Míkonos Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "el hotel es espectacular , el servicio excelente, vistas espectaculares"

• Kamari Hotel Puntuació: 8,7

"Tot. Els jardins de l'hotel impressionants. La piscina, l'esmorzar, la tranquilitat, i per suposat el personal. De 10. A més està a prop de tot. Si tornés hi tornaria."

• Kosmoplaz Beach Hotel Puntuació: 8,6

"- Està situat davant del mar - El personal és excel·lent"

• Manos Studios Puntuació: 9,6

"Manos ens va atendre personalment al arribar i a més d'oferir-nos una ampolla d'aigua fresca, ens va informar absolutament de tot el que necessitàvem saber per l'estada. Tracte exquisit!! D'altre banda ens va permetre fer la sortida més tard i ens va oferir sense demanar-li, totes les comoditats possibles fins la sortida del nostre vol a la matinada. Li estarem sempre agraïdes!!"

• Palladium Hotel Puntuació: 9,6

"l’amabilitat del personal ha estat impecable tot molt net les fotos reflexen el que és"

• Jenny's Summer Houses Puntuació: 8,2

"Hotel nou i comfortable, a peu de carretera i a 15’ de la platja Platys Gialos. Crec que és altament recomanable llogar moto o cotxe perquè es troba a uns 10’ de Mykonos old town; té aparcament propi. Recepció diürna amb unes noies agradables que ens van gestionar el lloguer de la moto i una excursió en vaixell a Delos i Rhenia. Al costat hi ha un restaurant i una taverna típica grega de menjar ràpid a bons preus, també una botigueta. No vam anar-hi, però es pot fer ús de la piscina del seu hotel (mateix grup) que tenen davant de la platja. També ofereixen trasllat gratuït al port/aeroport."

• Nissaki Boutique Hotel Puntuació: 9,3

"Piscina vistes"