3. Hotelbeoordelingen: Dodekanesos
  4. Hotelbeoordelingen Karpathos
Griekenland Karpathos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Roses Studios Beoordelingsscore: 8,2

“Mooie locatie en een prima kamer. Balkon was ruim met een mooi uitzicht.”

• Galini Apartment Beoordelingsscore: 9,1

“Het appartement is zeer schoon en ruim, alles wat je ook maar nodig kunt hebben is aanwezig. Het ligt net buiten het centrum, maar dat vinden wij juist wel prettig. Het is een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Klein minpuntje is dat de douche wat laag is, mijn vrouw (1.70) kon staan, maar ik (1.95) moest bukken. Verder is het jammer dat de airco niet in de slaapkamer hangt, maar in de keuken. Toch zouden wij als wij nog een keer terug zouden komen weer voor dit appartement kiezen!”

• Traditional House of Diafani Beoordelingsscore: 9,4

“Fantastische ligging, ruim en origineel huis met groot aangenaam terras. We hadden een erg mooi uitzicht op de zee en het haventje.”

• Avra Rooms Beoordelingsscore: 8,4

“Toplocatie, middenin Pigadia, dichtbij de winkels, bars en restaurants. Aardige mensen. Kamer heeft alles wat je nodig hebt.”

• Philoxenia Studios 1 Beoordelingsscore: 8,7

“Grote studio, goed ingericht en Nikos is een prima gastheer.”

• P i g a d i a B a y Beoordelingsscore: 8,4

“Ontvangst was erg goed geregeld. Kamee was netjes”

• Konstantinos Palace Beoordelingsscore: 8,2

“Prachtig hotel. De kamers zijn ruim en schoon, het personeel is zeer vriendelijk en bij het zwembad is het goed vertoeven met heerlijk uitzicht.”

• Venezia Bungalows Beoordelingsscore: 8,7

“Prima locatie om het eiland te verkennen. Zeker eind april/begin mei, als nog lang niet alle horeca open is op het eiland. Mooi en verzorgd om het zwembad met prachtige bloemen aan de appartementen. Uitstekend ontbijt, vriendelijke eigenaren.”

• Konstantinos Palace Beoordelingsscore: 8,2

“Het zeer vriendelijke personeel!”

• Punta Mare Homes Beoordelingsscore: 8,9

“Goede matras”