2. Hotelbeoordelingen Zimbabwe
  3. Hotelbeoordelingen Victoriawatervallen
Zimbabwe Victoriawatervallen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Insika lodge Beoordelingsscore: 9,5

“Een relatief nieuwe klein schalige lodge gebouwd tijdens covid. Kwalitatief met een hoge standaard. Zeer smaakvol ingericht met mooie materialen en decoraties. Het personeel die tijdens covid zij aangenomen en allemaal hebben meegewerkt aan de bouw van de Lodge en zijn super. De eigenaar is een jonge Zimbabweanse ondernemer met Nederlandse roots. Het geheel klopt en er is werkelijk overal over nagedacht. Wat een gave lodge en super vriendelijk en attent personeel. Wil je dit evenaren dan moet je naar een lodge waar je minimaal het 3 voudige betaald. Dus Insika is de beste keuze. Ontbijt met heerlijk koffie naar keuze. Diner was van top kwaliteit met een Franse twist. Zeker aan te raden is de door de Lodge aangeboden boot cruise. Ook weer een topper in de zelfde stijl als de Lodge en met max 20 personen en 3 gangen bites incl drank. Beste cruise ever!”

• The Shrub Lodge Beoordelingsscore: 9

“Mooi, gloednieuw complex Groot bed Ruime douche + bad Schoon Zwembad Goed ontbijt Service richt personeel, ze regelen alles voor je.”

• Drift Inn Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige inn, heerlijk rustig, een fijn zwembad met hangmatten en bar, mooie kamers en hele vriendelijke mensen. Ik kon eerder inchecken en later uitchecken, en heb genoten van een massage, een top plek!”

• Livingstone Lodge Beoordelingsscore: 7,6

“Den nachtportier die uiteindelijk zijn best nog heeft gedaan”

• Shearwater's Explorers Village Beoordelingsscore: 8,6

“De setting”

• Shongwe Lookout Beoordelingsscore: 9,1

“Het hotel is prachtig rustig gelegen maar is toch overal dichtbij. Hey restaurant serveert echt geweldig eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is echt super vriendelijk en er hangt een heerlijk ontspannen sfeer in het hotel.”

• Pennywise Cottages Beoordelingsscore: 8,7

“Wij waren zo goed ontvangen van de gastheer, die ons hielp met raad en daad in onze vakantiewensen. Alle uitleg over waar we alles konden vinden en doen, gaf hij ons. We voelden ons meteen thuis in een mooie omgeving waar een kunstenaar is voorbij gekomen. De kamer had alles wat we nodig hadden. Ik zou er zo terug gaan.”

De 20 beste hotels in Victoriawatervallen