2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Californië
  4. Hotelbeoordelingen Los Angeles
Verenigde Staten Los Angeles Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De ligging. Rustig en toch op loopafstand van bezienswaardigheden”

• Samesun Venice Beach Hotel & Hostel Beoordelingsscore: 7,8

“De locatie is top, direct aan venice beach met alle reuring die erbij hoort. Wij hadden een 2-persoonskamer met eigen badkamer met uitzicht op het strand. Heel fijn en mooi! De auto hebben wij kosteloos geparkeerd op Venice way. Direct naast het hostel is heel duur.”

• Sea Blue Hotel Beoordelingsscore: 7,2

“De ligging is fantastisch. Vlakbij Monica Pier en Venice Beach.”

• The Pierside Santa Monica Beoordelingsscore: 8

“Locatie is super, kamer was ruim en netjes. Geen gebruik gemaakt van zwembad oid want was erg koud en bewolkt.”

• Loews Hollywood Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“prachtige locatie, leuke kamer, maar had wel graag een afscheiding gehad tussen de 2 bedden doordat het gesnurk van de andere mij hevig stoorde. wij hebben wel gegeten als diner in het restaurant aan de bar en ze waren heel vriendelijk en het flatbread was zeer lekker!”

• Hollywood Historic Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Locatie en sfeer”

• Bayside Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Superfijne kamer met een keuken apart erbij. Heel goed bed en schoon en fris uiterlijk. Je loopt zo het strand op en betaald parkeren veilig achter het hotel. Fietsen van hotel heel comfortabel. Santa Monica en Venice Beach vielen tegen oud en vies dus 2 dagen was echt genoeg.”

• “Super vriendelijk personeel. Ontbijt redelijk.”

• Park Plaza Lodge Beoordelingsscore: 8,6

“Prima hotel op goede locatie. Kamers ruim en prima douche. Parkeren goed geregeld.”

De 30 beste hotels in Los Angeles