2. Hotelanmeldelser for Letland
  3. Hotelanmeldelser for Zemgale
Zemgale Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Miķelis Point fra anmeldelser: 8

"Meget fint nyt hotel der ligger ude på landet. Det har en rolig beliggenhed ned til en flod og der er en stor parklignende have ved hotellet og et fint automobilmuseum. God mad"

• Hotel Miķelis Point fra anmeldelser: 10

"Det var et super det hele !"

• Business and getaway Point fra anmeldelser: 9

"Der var pænt og rent . Det var hård vinter men lejligheden var alligevel dejlig varm . Der var et ok badeværelse med virkelig varmt vand og meget af det . Køkkenet var fint, men manglede måske lidt i forhold til selv at lave mad . Sengen var stor og rigtig behagelig og der var dejlige dyner og ikke kun tæpper som mange bruger i Letland , betrækket var rent og pænt , der var flere håndklæder og alle dejlig store og bløde Det lå i et roligt kvarter og jeg hørte stort set ikke naboerne og støj fra gaden var meget begrænset . Der var et lille supermarked ca 50 m derfra som havde åbnet fra 8-22 og hvor man kunne få stort set alt . Hoveddøren var med lås og kode så det føltes trygt . Kort sagt et sted hvor jeg hurtig følte mig hjemme og tryg Udlejer var en usædvanlig hjælpsom og sød mand , han talte fint Dansk og Engelsk og der var absolut ingen problemer med at kommunikere , han tilbød at køre mig til et større supermarked den aften jeg kom, han havde sørget for en flaske vand til mig i bilen da han hentede mig i lufthavnen og hvis jeg manglede noget eller havde brug for hjælp kunne jeg bare ringe så kom han med det samme , han var langt over forventning og han fortjener stor ros for hans omsorg"

• Hotel SPA Arkadia Point fra anmeldelser: 5

"Vi fik store værelser og var alene på hele etagen :)"

• Zemgale Point fra anmeldelser: 4

"Prisen var okay, men desværre en masse problemer."

De 30 bedste hoteller i Zemgale