2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for South Sinai
South Sinai Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Jaz Fayrouz Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig lækkert sted. Så hyggeligt og perfekt beliggenhed."

• Regency Plaza Aqua Park and Spa Resort Point fra anmeldelser: 10

"Jeg elskede alt ved hotellet. Alt fra mad, service fra personalet og poolene. Chefen fra hotellet ringede flere gange til os for at høre om alt var ok, og om vi manglede noget! Aldrig set bedre service ♥️🙏🏼"

• Sharm Dreams Vacation Club - Aqua Park Point fra anmeldelser: 5

"Opvarmet pool lige uden for bolig Grønne arealer"

• "Det har været fantastisk og alle personalet er meget serviceordning det er valuta for alle pengene det er vores fast ferie opholdet hver år ned glædelig vi vender tilbage til den samme opholdet stedet.vi kan varmt anbefale sted for andre. Mh.Rita kamara"

• Jaz Fanara Resort Point fra anmeldelser: 7

"Fint, rent hotel"

• Amphoras Beach Point fra anmeldelser: 8

"Koralrevet ved hotellet"

• Oonas Dive Club Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden. Meget venligt personale. Receptionisten forstod ikke helt, at jeg havde en urinvejsinfektion som var nået til nyerne, selvom jeg havde forsøgt at undgå dette. Jeg sov i 24 timer og kunne først få medicin om mandagen og ankom søndag morgen. Det var lidt anstrengende og også trist. Jeg bad ikke om ekstra god behandling eller særbehandling."

• Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh Point fra anmeldelser: 10

"Rigtig god service, receptionisterne var imødekommende og altid klar på at hjælpe, især Reda og Emad som gjorde deres bedste for at tilfredsstille os."

• Rafiki Hostels - Dahab Point fra anmeldelser: 8

"At der var mange muligheder for oplevelser. Personalet er hjælpsomme"

• Retac Qunay Dahab Resort & SPA Point fra anmeldelser: 10

"Er på ferie i Dahab i længere tid , og valgte at forkæle mig selv med et par dage på Retac resort. Jeg blev endda opgraderet til all-inclusive. Jeg normalt ikke super vild med resort buffet'er men kan ikke rose det sted nok. Alt er veltillavet og råvarene friske og stor variation. Værelset (seafront) var smukt og skinnende rent . Det var havudsigt helt ude fra badekarret. Personalet var alle venlige og hjælpsomme. Stranden er smuk med gode liggestole og strandbar, dog er det ikke sandstrand, så badning foregår via hotellets badebro. Jeg ville bestemt ikke tøve med at booke her igen"

De 30 bedste hoteller i South Sinai