2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Pirineo Catalán Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Anglada Gästbetyg: 8

”Bra läge! Trevlig personal. Badkar!!”

• Hotel Parada Puigcerda Gästbetyg: 10

”Att hotellet på kvällen när vi kom bjöd på frukt, dricka och fikabröd. Väldigt uppskattat. De hade även ett spa. Det var stängt när vi kom och inte öppnat när vi åkte. Men det var tydligen gratis 30 minuter för hotellgästerna.”

• ”Det var fantastiskt! Väldigt bra lokaler - både rummet och restaurangen. Utsikten var fantastisk! Personalen jättetrevliga. Maten utmärkt!”

• Hotel Terminus Gästbetyg: 9

”Hotell Terminus ligger precis vid tågstationen. Centrumet med torg, krogar och kyrkan ligger ca 10 min uppför en backe. Men även i området där hotellet ligger, finns några affärer och restauranger. Rummen var mycket väl städade. Inte svårt att hitta gratisparkering i området. Ett prisvärt boende. Jag gillade att det fanns en enkel bar tillhörande hotellet där lokalbefolkningen (arbetare) vistades. Enkelt boende, prisvärt, fina rum. Jag saknade inget.”

• ”Just godkänd för priset man betalade, men man hade förväntat sig mer än bara ett extra rymlig och rent rum. Inredning av uterummen upplevdes som ocharmig och smaklös, frukosten var i kantinliknande sal utan dagljus/fönster. Man förväntade sig att parkering hade varit inclusive priset och vid frukosten saknades t:ex croissants och ägg.”

• Hotel Aires de l'Emporda Gästbetyg: 10

”Fantastisk med nästan ofattbart utbud.”

• MEGA DARNIUS Gästbetyg: 1

”Inget”

• Riu Nere Mountain Hotel Gästbetyg: 9

”Bra läge, rent och snyggt!”

• La Fornal Gästbetyg: 10

”Det var ett litet väldigt mysigt hotell , prisvärt , städat , god service , frukost helt okej , stora fina bad rum med både dusch och badkar .”

• Hotel Adsera Gästbetyg: 7

”Frukosten och personalen var väldigt trevlig, liksom tillgång till pool och gym”

De 30 bästa hotellen i Pirineo Catalán