2. anmeldelser av hoteller i Israel
  3. anmeldelser av hotell i Norddistriktet i Israel
Norddistriktet i Israel Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Nof Ginosar Kibbutz Hotel Omtalescore: 8

«Flott beliggenhet ved Gennesaret sjøen. Flott spisesal med fantstisk frokost. Administrasjonsbygget er veldig bra og tiltalende. Trivelig bassengområde. Hyggelig personale.»

• Ruth Safed By Dan Hotels Omtalescore: 10

«Koselig og sjarmerende hotell med fint bassengområde. Det var også en fin vinbar hvor vi nøt noen glass i svalende skygge. Frokosten var helt fantastisk med godt utvalg.»

• «Nydelig beliggenhet, store rom (men ein del slitasje), flott uteplass/altan. Deilig frukost, reint, ein super plass å overnatta!!»

• Akkotel-Boutique hotel Omtalescore: 6

«Hyggelig personale. Eieren var veldig hyggelig og forklarte oss mye om Akko og hva som man burde se.»

• Astoria Galilee Hotel Omtalescore: 7

«Fin terrasse. Ok frokost hyggelig personale. Godt kjøleskap og rommet var helt greit.God parkeringsplass som var gratis. Rolig trygt nabolag.»

• «Beliggenheten var fin med nydelig utsikt mot Genesaretsjøen! Kort spasertur til sentrum! Oppholdsrommet var lyst og trivelig. Verten var hyggelig og ga oss gode tipps til hva vi kunne gjøre i området!»

• «stille og rolig tross bryllupsfeiring»

• Sweet Suite Galilee Omtalescore: 10

«Rent og pent. God sikkerhet med egen brikke til å komme seg opp og inn via heis og i parkering. Lyst og trivelig og verten var svært imøtekommende uten å være påtrengende. Ekstra sengetøy og lakner og håndklær tilgjengelig.»

• Astoria Galilee Hotel Omtalescore: 10

«Fantastisk frokost og nydelig middag. Kokken kom og møtte oss med et smil om morgenen og tilbød oss nylaget omelett. En av servitørene viste oss til favorittbordet vårt utendørs og hotelldirektøren kom selv og hilste på oss. Gode senger, et personlig hotell med tradisjon, varme og vennlighet, og mye god service.»

• «ruhige Lage in den Bergen»

De 30 beste hotellene i Norddistriktet i Israel

basert på 91 605 hotellomtaler på Booking.com