2. Opinions d'hotels de Kènia
  3. Opinions d'hotels de Kènia
Coast Region Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Swahili Beach Puntuació: 10

"Les instalaciones son espectaculars i l’habitació son molt espaioses i netes. A mes tenen moltes opcions de menjar i un espai exterior molt ampli"

• "El personal, molt agradables"

• Salt Lick Safari Lodge Puntuació: 8

"El lloc és preciós per les vistes que té."

• Marine Holiday House Puntuació: 10

"El personal molt agradable, sempre disposats a ajudar i a fer l'estada el més còmode possible. L'esmorzar excepcional. Tot boníssim i abundant. Fruita, pà, mermelada, ous, suc, cafè, etc. Les instal·lacions molt netes. Roba de llit, tovalloles, molt net també. La piscina la netegen cada dia, és exactament com a les fotos. Tot fet amb molt bon gust. Tenen una platja just davant, a 5 min caminant."

• CDH Backpackers Puntuació: 7

"Sembla que hagi de ser un barri poc segur per l’ambient que hi ha, però és tot el contrari. Jo viatjava sola i vaig pgar per un llit en l’habitació de 6 llits compartida. La primera impressió és xocant, però la Susann ràpid em va dir que el barri era molt segur que no em preocupés. Durant les dues nits cap incident i sense sorolls estranys. Cafè de baix perfecte! Menjar bonissim."

• Diani Palm Resort Puntuació: 9

"Perfect"

• "Tot! Les instal.lacions, el personal, el tot inclòs és fabulós! La platja amb les tumbones arran de mar."

• "Bon hotel, Instal.lacions i situació davant la platja"

• Tradewinds Lodge Puntuació: 10

"Tot el personal es agradable 😊"

• Lalasalama B&B Puntuació: 10

"L'habitació estava molt neta. Molt ben situat. Personal molt agradable."

Els 30 millors hotels de Coast Region