2. Hotelbeoordelingen IJsland
  3. Hotelbeoordelingen: Oostelijk IJsland
Oostelijk IJsland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Stadarborg Beoordelingsscore: 9

“Ideaal doorreis hotel - even van de ringweg af gelegen. Het ontbijt is verzorgd, en het avondmaal is lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!”

• “Charmante accommodatie in voormalig ziekenhuis met retro interieur. Gezellige en goed uitgeruste keuken om je maaltijd te bereiden. Douches en sauna in de kelder. Alles schoon en netjes.”

• Hotel Post Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijk personeel Lekker ontbijt Diner was ok”

• Berunes HI Hostel Beoordelingsscore: 10

“We verbleven in het tiny house, super mooie omgeving. 3x keer op 5 minuten rijden van het huisje rendieren gespot. We hebben 2x gebruik gemaakt van de gezamelijke keuken op het terrein, deze was goed uitgerust. Ik zou dit verblijf zeker aanraden. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!”

• REY Stays - Small & Cozy Studio Beoordelingsscore: 9

“Schone studio, ruim genoeg voor 1 tot 2 nachtjes Kan hier niet koken wat jammer is.”

• Árnanes Country Hotel Beoordelingsscore: 7

“Leuk landelijk gevoel, lekker ontbijt en aardig personeel.”

• Hotel Jökull Beoordelingsscore: 9

“Fijne kamer met prima badkamer. Op 10 min afstand van klein dorpje Höfn en 50 min rijden vanaf Diamond Beach en Jokulsarlon.”

• Hotel Aldan - The Post Office Beoordelingsscore: 9

“De locatie en de sfeer. Het uitzicht.”

• Hérað - Berjaya Iceland Hotels Beoordelingsscore: 9

“Comfortabele kamer en hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgd ontbijt.”

• Fossardalur Guesthouse Beoordelingsscore: 8

“Gezellig geasthouse op een mooie locatie.”

De 25 beste hotels in: Oostelijk IJsland