2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for Luxor Governorate
Luxor Governorate Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Det hele spillede .. rent, top service , god mad, beliggenhed, flotte værelser.. ovs.."

• Sofitel Winter Palace Luxor Point fra anmeldelser: 10

"Fin morgenmad, god beliggenhed, venligt og hjælpsomt personale"

• Iberotel Luxor Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig have mod Nilen."

• "Rent, venligt personale, super faciliteter."

• Rose Guest House Point fra anmeldelser: 10

"Meget hjælpsom og venlig vært og personale."

• Thebes Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet ligger helt fantastisk med udsigt til Kongernes dal, hvor man kan se luftballoner svæve hver morgen. Maden er utroligt lækker og personalet er søde og imødekommende. Omårdet er trygt og godt med søde mennesker der hilser på en og smiler. Det er meget autentisk men en skole med søde børn som nabo - det er dog ikke noget problem - kun hyggeligt. Det er let at booke en taxa eller tuctuc på gaden foran hotellet og masser at søde mennesker som gerne vil hjælpe. Det tager kun et par minutter at køre ned til færgen, som sejler over til den anden side af Nilen. Der er en lækker pool på tagterrassen, hvor vi tilbragte meget tid. Vi vil helt sikkert bo her en anden gang igen, hvis vi skal til Luxor."

• Thebes Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Store værelser, smuk have, flinkt og hjælpsom personale. Rolige omgivelser. En fantastisk tag terrasse med svimmingpool pool. Og sidde der med en kold øl og kikke over på Habsetuts tempel, det bliver ikke bedre. Deres aftensmad var fantastisk. Tag terrassens personale gjorde også alt for at du skulle føle dig godt tilpas."

• Luxor Best Way Point fra anmeldelser: 10

"Alt..huset var så lækkert, lyst og rent alt virkede ingen ting manglende. 😄 værten var utrolig sød, venlig og hjælpsom med alt. Det var os rart at vide at man var safe. Alle var utrolige søde .haven var super og tagterrassen var unik med udsigt til luxor templet og Nilen. Det bedste ved at stå op kl 5,45 med en kop kaff og gå op på tagterrasse er at se både solen og luftballoner stige op waooo...😁 Jeg kan anbefale dette lækre hus.. Det super skønt..og i den stille ende af byen.. Tak for denne gang..😁🇩🇰🇩🇰"

• Nefertiti Hotel Luxor Point fra anmeldelser: 8

"Super god beliggenhed med rigtig god udsigt fra restaurant på taget. God morgenmad. Den bedste bruser på badeværelse."

• Nefertiti Hotel Luxor Point fra anmeldelser: 10

"Meget venligt og hjælpsomt personale. Vores fly afgik først om aftenen sidste dag, men vi kunne opholde os i restauranten hele dagen"

De 30 bedste hoteller i Luxor Governorate