2. Opinions d'hotels de Egipte
  3. Opinions d'hotels de Luxor Governorate
Luxor Governorate Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El menjar i el servei han sigut excel·lents. Les instal·lacions també eren d'un nivell alt"

• "La situació davant del riu."

• Susanna Hotel Luxor Puntuació: 7

"Hotel senzill, molt ben situat. Habitació prou comfortable. Personal molt amable. Esmorzar molt complert. Molt bones vistes des de la terrassa"

• Nefertiti Hotel Luxor Puntuació: 7

"Ubicació, vistes"

• Cleopatra Hotel Luxor Puntuació: 9

"Habitació molt amplia i maca, estil clàsic amb el llit força gran i còmode. El director-recepciosta, etc (crec que fa de tot) en MAHMOUD, és excepcional: t'ho gestiona tot, t'ajuda en tot, és molt noble (el taxista que em va dur en arribar li va demanar que em donès el seu telèfon per dur-me ell a l'aeroport quan marxès, i així ho va fer, tot i que podria haver ofert el seu transport propi). El menjar (crec que també cuina ell) és boníssim i molt variat, la terrassa-restaurant és molt acollidora, la decoració molt "exòtica", molt bonica, i molt bona vista (posta de sol encissadora). Situació molt "estratègica", doncs tens el ferri per creuar el Nil (molt barat i et deixa davant del Museu de Luxor i per anar als temples de Luxor i Karnak), a 5' a peu, i ets a la banda del Nil més òptima per anar a les Valls dels Reïs i de les Reines i un munt de llocs més. M'agradaria poder tornar!"

• "Ens ha encantat l'acollida del Hassan, les vistes de la terrassa de l'hotel, les vistes del balcó de la nostra habitació,... tot excel·lent! El Hassan ens ha explicat tot el que podíem fer a Luxor només arribar amb tot detall i ens ha ajudat amb tot el que hem necessitat, fins i tot per comprar medicaments! Ens ha gestionat un vol amb globus fantàstic i l'anada a Aswan amb taxi privat i excursions. A més, ens oferien té o café sempre que volíem, gratuïtament! A la terrassa hi ha un buffet fantàstic on poder dinar. Dormir al cantó oest de Luxor i en concret al Nile Roof Hotel, és la opció més tranquila, agradable i autèntica de cònèixer Luxor, sense venedors agobiant i just davant del Ferry. A més, té al costat tots els serveis que necessites ATM, botigues, lloguer de bicicletes, tuc-tucs, restaurants, farmàcia,... Tot ha sigut fantàstic gràcies a l'ajuda del Hassan."

• "Habitació 3632. Les vistes al Nil, el restaurant Faluca i el de la BBQ. L'habitació és espaiosa i còmode. Té una terrassa magnífica."

• "Té piscina petita, l'esmorzar es correcte, es fa a la terrassa superior"

• Nefertiti Hotel Luxor Puntuació: 10

"La terrassa dona al temple de Luxor. Llits còmodes. Esmorzar molt bo. Personal molt amable."

• Rezeiky Hotel & Camp Puntuació: 10

"La localització i el jardinet que tenen són perfectes."

Els 30 millors hotels de Luxor Governorate