2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for Det Røde Hav
Det Røde Hav Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada Point fra anmeldelser: 6

"Hotellet ligger midt i byen, stor flot have område"

• Amarina Abu Soma Resort & Aquapark Point fra anmeldelser: 10

"God service, venlige personale, rent, god mad"

• Bellagio Beach Resort & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Personalet var virkelig søde og der var god betjening. Både fra tjenerne, og guide teamet"

• "Meget venligt og hjælpsomt personale , lækker strand, træningscenter og hotel i det hele taget . Opgradering på drinks i forhold til sidste år"

• The Grand Resort Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt stort hotel , god beliggenhed. Al personale var venlige. Maden var middel eller lidt over middel da udvalget ikke var stort. Poolene var perfekte. Smukt udenfor hotellet osse. Værelserne manglede intet . Udsigten ud til poolen var fantastisk"

• SWISS Dive Resort Hurghada Point fra anmeldelser: 8

"Et dejligt sted, tæt på alt. Ligger dejligt stille, men få minutters gang, har man alt i Sheraton Street. Fantastisk sødt og hjælpsomt personale. De vil gøre alt for at du føler dig godt tilpas. Rengøring helt i top."

• "Det hele var fantastisk ved opholdet. Madet, service og faciliteterne. Vores vært Sayed tog godt imod hos. Han fik os til føle den luksuriøse livsstil. Gælder mig allerede til at komme tilbage igen."

• Golden Beach Resort Point fra anmeldelser: 8

"Der var masser af aktiviteter hver dag, fine pools, venligt personale. Ungerne var vilde med manden der gjorde rent, som hver dag lavede sjove ting på værelset."

• Baron Palace Sahl Hasheesh Point fra anmeldelser: 8

"Vores værelse var helt fantastisk. Vi opgraderede til et swim-up værelse med udgang til egen pool, og det gjorde en kæmpe forskel. Personalet er virkelig søde og hjælpsomme, alle faciliteter perfekte, og maden virkelig god i alle de mange restauranter, man kan vælge imellem. Rart med adskillelse af familier med børn og voksne uden. Priserne meget rimelige."

• Sunny Days El Palacio Resort & Spa Point fra anmeldelser: 10

"Det positive var at hotellet er handicapvenligt nem tilgængeligt for gang besværet og mindre børn. Personalet er supervenlige, alt medarbejdere er hjælpsomme og venlige. Flot hotel med mange palmer pæn stor pool område, børnevenlig strand, en strand på den anden side af hotellet der er mindre børnevenligt."

De 30 bedste hoteller i Det Røde Hav