2. Hotelbeoordelingen Mexico

#4 van de 59 hotels in Santa Cruz Huatulco

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

We waren hier 4 nachten. De eerste nacht hadden we een kamer met versleten matrassen. Daar hadden ze gewoon wat schuimrubber opgelegd. Omdat we daardoor zo slecht geslapen hadden, hebben we de volgende dag er iets van gezegd. Toen kregen we eenzelfde kamer met betere/nieuwere matrassen. Die waren wel goed. Alleen die oude matrassen kan je je gasten echt niet aanbieden. We waren voor deze vier nachten, een paar nachten im Hotel Xestal (ook in Huatulco), daar waren de bedden beter en de kamers ook wat ruimer. Het complex Jaroja is verder wel mooi en schoon. De kamers zijn klein, maar wel schoon. Geen nachtlampjes, langs het bed. De airco werkt goed, maar het word wel koud. In Hotel Xestal hat je ook nog extra een ventilator (en een airco), daarmee blijft het lekker koel maar niet zo koud. Dat hadden ze helaas niet in Hotel Jaroje. Toen we aankwamen was het zwembad helaas niet schoon. We zijn daar dan ook niet meer ingegaan.

Zeer vriendelijk personeel en problemen werden opgelost. Huatulco heeft prachtige stranden en die zijn vanuit het hotel met auto of taxi goed te bezoeken.