2. Hotelbeoordelingen Mexico

Mexico Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Mexico

• Mayanah Bacalar

Bacalar, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het hotel ligt op 5 min lopen van het busstation. De eigenaar heeft ons heel gastvrij ontvangen. Toen we aangaven meer apparatuur nodig te hebben voor in de keuken, heeft hij ons dit meteen gebracht voor zover hij dat kon vinden. Ook hielp hij ons met het regelen van een taxi terug naar het hotel in de avond. Het appartement is redelijk ruim. Het beschikt over een goede airconditioning. De flatscreen in de slaapkamer was fijn om te hebben. Ook het gedeelde zwembad was lekker om te hebben. De planten rondom en in het gebouw gaven het een tropische sfeer.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De eigenaar vertelde dat hij dit pas sinds kort is. Het complex bestaat al zo'n 3 jaar, maar het is in die tijd een beetje verwaarloosd door de vorige eigenaar. Het appartment beschikt over een keuken, maar bevatte bijna geen keukenapparatuur behalve een magnetron, koffiezetapparaat en een kleine koekenpan en wat bestek. Uiteindelijk kregen we een grote hapjespan waar we wel ontbijt en avondeten in hebben kunnen maken, een spatel en een snijplank. Er waren geen keukenmessen, dus we sneden ons eten met gewone mesjes. Tijdens ons verblijf is er niet schoongemaakt. Het appartement beschikt niet over een vloer. Het lijkt van cement te zijn. Er zijn geen horren, dus we durfden de ramen niet echt open te doen uit angst dat er beestjes binnen zouden komen. Het bed was erg smal, al hebben we er wel redelijk op geslapen. De kast bevatte 1 kledinghanger. Het water in de douche/het doucheputje en de kraan in de wasbak in de badkamer rook heel vies. Ook het zwembadwater was niet helder. Daarnaast ligt het pal naast een hele drukke weg waar veel vrachtwagens overheen rijden. Deze geluiden hoorde je bij het zwembad. In het appartement zelf hadden we er geen last van. Er wordt de hele dag door (behalve 's nachts) muziek gedraaid via speakers die in de openbare gedeeltes hangen. Wellicht is dit om het geluid van de weg te overstemmen. De eerste dag werd er erg drukke muziek gedraaid. Hierna werd wat rustigere muziek gedraaid. Het hotel ligt in een erg arme wijk. Er zijn supermarkten in de buurt en goedkope tentjes om bijvoorbeeld taco's te eten. Wel is het een beetje ver van het centrum en het meer (15 min lopen). We vonden het vooral 's avonds niet fijn om terug te lopen vanwege het gevoel bij de wijk. Gelukkig waren taxi's maar 50 pesos.

Beoordeeld op: 3 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    Monika Nederland
  • Maya Vacanze Playa Alegria

Playa del Carmen, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De eigenaar was ontzettend gastvrij. Hij ontving ons en legde alles netjes uit en gaf verschillende tips over het gebied. De accomodatie is ruim en schoon. Er is airconditioning op de slaapkamers waardoor het daar lekker koel is. De keuken beschikte over prima apparatuur. Het zwembad was geweldig. Het is groot en schoon, precies zoals op de foto's. Ook werd er om de dag schoongemaakt waar je niet zelf om hoefde te vragen, wat niet vanzelfsprekend is naar onze verdere ervaring in Mexico. Grote aanrader om hier te verblijven!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het enige wat we kunnen bedenken, is dat het gedeelde gedeelte (keuken, woonkamer) geen airconditioning bevatte, waardoor het daar erg heet was. Gelukkig is de slaapkamer groot genoeg waardoor we daar vooral hebben verbleven.

Beoordeeld op: 3 juni 2024 Verbleven in mei 2024
    Monika Nederland
  • Casa Peregrino Holbox

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging van dit hotel is ideal: binnen een minuut sta je op het strand, loop je langs de marktkraampjes en kun je eten in de vele tentjes in het centrum. De koffie-/brunchtent onder het hotel biedt een heerlijk ontbijt tegen een voordelige prijs (mits je gast bent in dit hotel). Er is op het dakterras een jacuzzi met mooi uitzicht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ik was ditmaal de enige aanwezige op het dakterras dus kon volledig genieten van de voorzieningen daar. Daarentegen, als er meerdere gasten waren geweest was dit dakterras te klein. Niet een enorm probleem, want nogmaals: het strand ligt op loopafstand.

Laura Nederland
  • Casa CARIBE Cancun

Cancun, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Locatie is top en ook de ligging en de faciliteiten. Zeker voor een paar nachtjes als je op doorreis bent en niet bijv lang in Cancun blijft. Verder mooie kamers en ligging zowel aan strand en niet ver uit een gedeelte van het centrum is zeker TOP!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Waar nog wat extra aandacht nodig is, is het ontbijt, dat mag wat beter georganiseerd uitgebreider met meer keuze aan etenswaren

Beoordeeld op: 3 juni 2024 Verbleven in april 2024
    Judith Nederland
  • Alizee Tower

Playa del Carmen, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ruim Nieuw luxe stijl appartement met balkon Mooi rooftop zwembad en zonnedak Gelegen in een rustig deel van het centrum Parkeermogelijkheid voor de deur 24/7 beveiliger Zeer vriendelijk personeel

Suleman Nederland
  • Boutique Casa Azuli Santiago

Mérida, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt werd voor je gemaakt en er werd iedere ochtend gevraagd wat je wilde eten en wat ze voor je konden klaarmaken. Welke soorten fruit, of je yoghurt wil of je ei wil of brood of tortilla's.

Beoordeeld op: 3 juni 2024 Verbleven in april 2024
    Judith Nederland
  • Agam Hotel

Bacalar, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fijne locatie, vriendelijk personeel, het ontbijt zit inbegrepen, fietsen kan je gratis meenemen! Goede oplossing voor het feit dat het zwembad buiten werking was.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De bedden zijn iets aan de harde kant.

Louette Nederland
  • Ensueño Holbox & Beach Club

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie ruime appartementen, de relaxte sfeer , het personeel is erg behulpzaam,bijna direct aan het strand en een gezellige beachbar

Karig ontbijt , slechte douche

Teun Nederland
  • La petite Casa - Luxury home close to La Punta

Puerto Escondido, Mexico

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige woning, heerlijk zwembad en uitstekende faciliteiten

• Negatief onderdeel van beoordeling

Locatie is niet echt heel goed, toch wel 25-30 min lopen naar het strand.

Arjun Nederland
  • Beachfront Hotel La Palapa - Adults Only

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goed bijgehouden, schone lokatie met vriendelijk personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Weinig, alles wordt wel bijgehouden waar het nodig is.

arthur Nederland