2. Hotelbeoordelingen Moldavië
  3. Hotelbeoordelingen Chişinău
Moldavië Chişinău Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chisinau Hotel Beoordelingsscore: 5,6

“Leuk voor een nachtje in een Sovjet-Hotel slapen. Verwacht er niet te veel van, het ontbijt is een coupon voor 4 kleine mini broodjes en een kopje koffie uit een papieren bekertje. Voor de ervaring is het leuk voor één nachtje, verblijf je er langer dan is het aan te raden om naar een ander hotel uit te wijken.”

• City Park Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Mooie en ruime kamer, goed bed. Prima lokatie. De kamer was schoon.”

• Edem Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“We werden heel vriendelijke begroet door Violetta. Ook al konden wij geen Russisch/Roemeens en zij geen Engels vormde dit geen barrière. Je bent zo in het centrum. Andere reviews schreven over een onveilig gevoel in de buurt van het hotel (in de avond), maar wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Wanneer het donker was kwamen wij terug en zagen gezellige tieners chillen, auto's die schoongemaakt werd, nog een paar jonge kinderen die speelden. Een hele normale woonwijk. Het was schoon, er zijn veel planten in het hotel en wij vonden het helemaal prima. Wij zijn blij dat wij hier verbleven!”

• ZENTRUM Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Uitstekende ligging in het centrum van de stad, vrij ruime en goed ingerichte kamers, goed ontbijt.”

• Lion's Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Locatie Bed”