2. Opinions d'hotels de Cambodja
  3. Opinions d'hotels de Província de Siem Reap
  4. Opinions d'hotels de Siem Reap
Cambodja Siem Reap Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• The Big Easy Siem Reap Puntuació: 9,1

"Super net, llits molt comodes, a prop de tot, piscina i instalacions molt agradables!! Et deixen quedar-te a la picina i pel hostel si tens un bus de nit! Molt molt bé!"

• "El personal és molt amable i atent, les habitacions estan netes i molt bé, l’esmorzar deliciós, la piscina i l’exterior el vam disfrutar moltíssim, vam estar molt agust en les instal•lacions. Està situat a 15 minuts del centre i si vols desplaçar-te amb tuktuk costa menys d’1 $. Vam demanar l’organització amb tuktuk i cotxe a Angkor i a altres temples de les afores i la recollida a l’aeroport, tot va anar perfecte, tant els conductors, la puntualitat, les activitats…"

• Apsara Residence Hotel Puntuació: 8,7

"Marxar de l'hotel i passar la última nit en un altre allotjament (tot i que van tenir la poca vergonya de fer-nos el càrrec)."

• Araya Angkor Residence Puntuació: 8,9

"L'habitacio i el servei molt be. Ens han ajudat en tot el que ha fet falta. La piscina esta molt be."

• Central Night Hotel Puntuació: 8,1

"L'esmorzar molt bo a la carta, ben situat i el personal genial."

• The Elephant Puntuació: 9,5

"Personal, instal.lacions, ubicació tranquil·litat"

• La Residence Blanc D'Angkor Puntuació: 8,2

"El personal de l'hotel Esmorzar de 10 Infinity pool molt top Habitació molt àmplia"

• Eightfold Urban Resort Puntuació: 9,6

"Vàrem triar habitació amb sortida directa la piscina i val molt la pena, alla sempre fa molta calor així que s’agraeix poder-te banyar amb tanta facilitat. Està envoltada de molta vegetació el que la fa molt agradable. La zona de menjador també és exterior i molt maca, es menja força bé. El llit molt confortable i el personal inmillorable"

Els 30 millors hotels de Siem Reap