2. Hotelanmeldelser for Cambodja
  3. Hotelanmeldelser for Kampot-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Kampot
Cambodja Kampot Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sokchea Kampot Hotel Point fra anmeldelser: 9,1

"Fantastisk pool. Fint værelse. Meget hjælpsomt og venligt personale. Fantastisk morgenmad på sengen. Vi kunne gå ind til centrum på 15 min og tog en tuk tuk hjem om aftenen til 1,5 US$ Hotellet har nu selv anskaffet en tuk tuk - det er en virkelig god ide!"

• Karma Traders Kampot Point fra anmeldelser: 8,7

"Det er et meget hyggeligt sted, med mange sjove arrangementer, for dem der bor der. Det er et sted mest for unge backpackere, med swimmingpool, brætspil, mad til en rimelig pris og bordtennis samt live musik på deres egen rooftop bar. Der var en festlig stemning om aften. man kunne både få single værelser eller dorm rooms. Vi boede på single værelse som var godt og stort. Personalet var meget søde. Og der var gratis drikkevand. Vi lånte scooter for 5 usd. Det var det bedste sted vi boede i hele Cambodia."

• Champa Lodge Point fra anmeldelser: 8,8

"Flot beliggenhed med udsigt lige ud til floden. Stor terrasse og stor have som vendte ud mod floden. Stille og roligt område et godt stykke fra Kampot centrum. God restaurant med fransk islæt (franske ejere) En ansat have selv en Tuk-Tuk og en scooter som vi benyttede."

• Karma Traders Kampot Point fra anmeldelser: 8,7

"Fine værelser, poolområde, god mad. Hyggelig taco tuesday med live musik - terrassen med restaurant ovenpå hostellet er rigtig fin. Personalet er søde og hjælper med alt."

• Hotel La Java Bleue Point fra anmeldelser: 9,5

"Flot indretning i stort værelse. God morgenmad. Vi fik den bedst hjælp til de ture vi ville på. Hotellet er bare smukt og har den perfekte centrale beliggenhed."

De 30 bedste hoteller i Kampot