2. Hotelanmeldelser for Cambodja
  3. Hotelanmeldelser for Preah Sihanouk-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Sihanoukville
Cambodja Sihanoukville Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• New Papa Pippo Resort Point fra anmeldelser: 8,5

"Dejlig område, sød personale"

• Sea Inn Guesthouse Sihanoukville Point fra anmeldelser: 4,5

"Intet…"

• Manoha Villa Point fra anmeldelser: 9,2

"Manoha villa er en lille oase i en absolut ikke charmerende by. Ægteparret som driver stedet var noget af det sødeste. De hjalp os med færgebilletter til Koh Rong. De bestilte mad til os på hotellet. Vi opbevaret sågar meget af vores bagage på stedet mens vi besøgte Koh Rong. De var ærlige og hjælpsomme som var det egen familie. Meget unikt."

• Manoha Villa Point fra anmeldelser: 9,2

"I en ellers helt og aldeles ucharmerende by ligger denne lille perle, hvor man bor til en yderst fair pris. Vores familieværelse var simpelt, men virkelig rent og pænt. Der var tilmed en fin, lille pool, som ungerne kunne svømme i om morgenen."

• Onederz Sihanoukville Point fra anmeldelser: 8,1

"En lille oase midt i byen/ centralt. Personale super venlige"

• Blue Bay International Resort Hotel Point fra anmeldelser: 7,1

"Morgenmad og gym var godt"

• Manoha Villa Point fra anmeldelser: 9,2

"Et fantastisk hyggeligt sted midt i byen, forvalteren var så sød og tog imod os med åbne arme da vi ankom. Der var gode forbindelser til noget at spise og vi kunne bestille morgenmad hos hende. Der var ad libitum kaffe og kop nuddles og vi kunne bare tage øl og vand i køleskabet og sætte det på værelses regningen. En hyggelig, dog meget lille pool var dejlig i varmen. Virkelig hyggeligt og fantstisk til prisen også"

• Sandy Clay Bungalows Point fra anmeldelser: 7

"At der var en pool, kvarteret var ikke særligt godt og der lå en losseplads tæt på. Byen var virkelig ucharmerende og ikke et besøg værd"

De 30 bedste hoteller i Sihanoukville