2. Hotelbeoordelingen Jordanië
  3. Hotelbeoordelingen: Gouvernement van Amman
  4. Hotelbeoordelingen Amman
Jordanië Amman Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Nomads Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Gezellig hotel nabij Rainbow street. Prima kamer, goede bedden. Rooftop terras met uitzicht op de Citadel. Van de receptionist kregen wij tips. Parkeren op straat was geen probleem. Prima ontbijt. De highlights zijn lopend te bereiken, wel klimmen en dalen.”

• Dali House Beoordelingsscore: 8,7

“Goede prijs kwaliteit. Eigen parkeerplaats. Inchecken kan 24/7. Vanuit de acco ben je zo in het centrum. Ontbijt doe je bij het restaurant ernaast. Supermarkt is om de hoek.”

• The Sydney Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“The Sidney Hotel is een kleinschalig hotel met ruime kamers en een goed ontbijt. Vanaf het hotel is het 5 a 10 minuten lopen naar de grote winkelstraat van Amman met leuke (en lekkere) restaurants. Het personeel is heel vriendelijk en kan verschillende vervoersmogelijkheden aanbieden evenals tours. Rainbow street is ook dichtbij gelegen, al moet je daar wel veel trappen voor op lopen.”

• Amman International Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Heel veel lof voor manager Zara. Zij regelde echt alles. Chapeau. Maar ook voor de heer die bij de receptie die de taxi's regelde. Ook Top!”

• Big Ben Hotel Suites Beoordelingsscore: 7,7

“De kamer is ruim en is hygiënisch . De badkamer is schoon en mooi.”

• Pasha Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7

“De "rooftop terrace", vriendelijke service/personeel, locatie (centraal), het ontbijt was heerlijk en uitzicht op de Romeinse amfitheater.”

• Antika Amman Hotel Beoordelingsscore: 8

“De comfortabele bedden, het uitzicht over Amman en de vriendelijke service +.locatie nabije leuke winkelstraten, restaurants, etc.”

• Al Basem Hotel Beoordelingsscore: 8,6

“Locatie is wat het meest mij beviel en personeel is vriendelijk vooral Aya die heeft mij geholpen met het wijzigen van de datum . De tuin was ook leuk.”

• Olive Hotel Amman Beoordelingsscore: 8,6

“Zeer vriendelijk personeel en alles wat je nodig hebt is er. Het ontbijt is zeker voor deze prijs van overnachting en inclusief heel uitgebreid en goed. Wij kwamen voor de tweede keer en kregen opnieuw een upgrade.”

De 30 beste hotels in Amman