2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Yogjakarta (provincie)
  4. Hotelbeoordelingen Timuran
Indonesië Timuran Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tirtodipuran Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 8,9

“Alles was goed. Locatie, accommodatie en personeel.”

• Por Aqui Stay & Dine Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig opgezet hotel met alles wat je je maar kunt wensen.”

• Pondok IJo Villa Beoordelingsscore: 8,4

“Super vriendelijke mensen. Ontbijt was lekker en ook heerlijk dat er een zwembad bij zit. In de omgeving zijn ook genoeg lekkere restaurants.”

• Family Homestay Near Malioboro Beoordelingsscore: 8,7

“Groot huis met drie grote slaapkamers en veel binnenruimte. Goed onderhouden tuin en een voor- en achterterras.”

• Pondok IJo Villa Beoordelingsscore: 8,4

“Aangezien we een aantal recensies hadden gelezen over de kleine kamers, hebben we gekozen voor de superieur kamer. Hier waren we erg blij mee! Hele grote kamer met bijzondere badkamer (half buiten). De accomodatie is prachtig door de vele planten en het zwembad. De receptie was erg aardig en hebben ons goed geholpen met onze vragen. Verder konden we onze was laten wassen, 16000 per kilo. Dit was echt super fijn. We hebben op een avond bij het hotel/restaurant tegenover gegeten. Hippe tent, gezellige sfeer en de bediening was heel vriendelijk. We konden kiezen uit verschillende soorten burgers, pasta's of indonesische gerechten. De burger was heerlijk!”

• Tirtodipuran Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 8,9

“Ligt in een fijne straat, rustig en toch genoeg gezelligheid.”

• Tirtodipuran Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 8,9

“Enorm schoon in de grote kamer, goed bed, heerlijke badkamer en fijn zwembad. Allerlei heerlijke eettentjes om de hoek en live muziek”

• Pondok IJo Villa Beoordelingsscore: 8,4

“Fijne en rustige plek in Jogja. Op wandelafstand van goede eetgelegenheden, van het paleis van de sultan en het centrum.”

• Tirtodipuran Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtig hotel op goede locatie. Erg rustig, mooi zwembad.”

• Royal Brongto Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtig aangelegd. Gratis parkeren op eigen terrein met bewaking. Vriendelijk en behulpzaam personeel.”

De 10 beste hotels in Timuran

gebaseerd op 688 hotel reviews op Booking.com