Siirry pääsisältöön
  4. Toló – loma-asuntoarviot
Kreikka Toló Tarkistettuja arvioita loma-asunnoista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Amaryllis Hotel Apartments Arvioiden pistemäärä: 9,3

”Henkilökunta, sijainti, siisteys ja viihtyvyys”

• Blue Sky Hotel Apartments Arvioiden pistemäärä: 9,2

”Iso huone viihtyisällä parvekkeella, lyhyt kävelymatka rantaan ja keskustaan. Siivous ja henkilökunta erinomaiset.”

• Viaros Hotel Apartments Arvioiden pistemäärä: 8,9

”Huone oli erittäin tilava. Parvekkeelta oli näkymät merelle ja kaupungin ylitse. Palvelu oli ystävällistä. Aamiainen oli runsas ja monipuolinen.”

• Aretousa Arvioiden pistemäärä: 9

”Ihastuttava pieni perheen pitämä hotelli. Kaunis merinäköala, hyvä uima-allas ja allasalue. Tosi siisti ja puhdas huoneisto. Erittäin ystävällinen henkilökunta. Suosittelen lämpimästi.”

• DIMITRA G TOLO APARTMENTs Arvioiden pistemäärä: 8,2

”Pieni kreikkalainen hotelli, jossa ystävällinen ja auttavainen isäntä. Keittokomero aikansa elänyt. Kaipaisi uudistusta.”

• Viaros Hotel Apartments Arvioiden pistemäärä: 8,9

”Mahtavat maisemat yläkerran huoneiston todella valtavalta parvekkeelta. Lisäksi parveke oli kalustettu hyvin. Henkilökunta oli todella ystävällisiä. Itse huoneisto oli suuri, siisti ja hyvin varusteltu. Aamupala oli varsin hyvä. ja se tarjottiin upealla yläkerran tasolla. Keskustaan oli vain 5 minuutin kävelymatka..”

• Blue Sky Hotel Apartments Arvioiden pistemäärä: 9,2

”Tilava huone isolla parvekkeella ja rauhallisella alueella.”

• Stone House in olive grove Arvioiden pistemäärä: 9,7

”Aivan huima paikka , mahtavat maisemat . Varustetaso kattava . Suosittelen ehdottomasti .”

Toló: 30 parasta loma-asuntoa

perustuu 9 022 arvioon loma-asunnoista Booking.comissa