3. Hotelbeoordelingen: Lasithi
  4. Hotelbeoordelingen Ierápetra
Griekenland Ierápetra Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Greco Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Iets ouder hotel, maar we hadden een kamer met zeezicht, en balkon, wat heel fijn en mooi was. Ontbijt zeker ok. Vriendelijke personeel en onthaalmedewerker.”

• Okeanis Mystique South Beoordelingsscore: 9,7

“Fijne plek, heel schoon, heel fijn appartement voor kort verblijf niet voor weken maar we waren er een week en dat was perfect”

• Enorme Santanna Beach Beoordelingsscore: 9,1

“Ik refereer naar mijn vorige beoordeling. Dit was echt wel een PRACHTIGE ervaring!”

• Enorme Santanna Beach Beoordelingsscore: 9,1

“Elk aspect van dit verblijf was fantastisch. De ontvangst. De (swim-up)kamer met mooi uitzicht op de zee. Het diner (met oog voor de lokale keuken). Het ontbijt. We hebben vrij snel gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een extra nacht te boeken en dit heeft ons niet gespeten.”

• Pignolia Suites - Adults Only Beoordelingsscore: 9,4

“t ontbijt was prima. verse jus d,orange. lekker vers brood met verschillende soorten ei. en n super aardige duitse mevrouw die dat verzorgd.”

• Okeanis Mystique South Beoordelingsscore: 9,7

“Alles was meer dan prima in orde! Mooie accommodatie. Super lieve host.”

• Cretan Holiday Cottage Beoordelingsscore: 9,2

“We hebben een fantastische vakantie gehad, het huis is super mooi ingericht en ademt een Griekse sfeer uit. Het dorp is idyllisch met smalle straatjes een dorpsplein en uitzicht over de bergen en de zee. Met een half uurtje rijden ben je op een fantastisch strand of in de stad waar leuke restaurantjes zijn. Super host waardoor we alles konden vinden en fijne tips kregen.”

• Folia Apartment Beoordelingsscore: 8,9

“hartelijke ontvangst op zijn Grieks (chocolade), koffie, bier... De goed uitgeruste keuken. Altijd was er de mogelijkheid om te parkeren voor de deur. Het centrum van de stad was zeer gemakkelijk te bereiken.”

• Enorme Santanna Beach Beoordelingsscore: 9,1

“Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en diner en de onverwachte upgrade naar een kamer met eigen zwembad!”

• Paradise House Beoordelingsscore: 9,9

“Fantastisch huis, heel luxe en van alle gemakken voorzien. En ook super schoon! De hosts zijn zeer vriendelijk. Frisdrank, fruit, wijn, etc. stonden allemaal voor ons klaar.”

De 30 beste hotels in Ierápetra