2. Hotelanmeldelser for Egypten

• Bungalow-værelse med udsigt til poolen

Alt var bare perfekt

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 21. oktober 2022

"Vil uden tvivl, såfremt muligheden byder sig, tage derned igen!"
    • Bungalow-værelse med udsigt til poolen

Jeg fandt animations teamet ikke var så snaksaglige. det virkede mere til at de selv skulle i fokus, frem for at tage mere hensyn til turisten. Dette er sagt, ikke som en stor kritik, men mere at de var gode overall, smilende og feststemte.

der var rigtige mange positive ting. jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte. Amr i receptionen da vi ankom var rigtig god til at tage imod os. vores værelse var flot, og selvfølgelig rent. personalet var ved poolsene, herunder livreddere var mange og søde. i restauranterne havde de fleste kokke overskud til at smile og tale. De fleste var også hygiejniske, da jeg lagde mærke til detaljer om udskiftning af handsker samt eventuelle unødvendige berøringer. Denne uhygiejniske tilgang fandt ikke sted! Restauranterne var der også mange af, samt en god variation - uden madforgiftning😊. Børneaktiviteterne var omfattende, og variationerne adskillige. normalt har jeg behov for at træde ud af hotellernes døre, men pga. aften/bare aktiviteter forblev de fleste dage på hotellet. Til sidst men ikke mindst, så var det rart at børne poolsene var adskilt så godt fra de voksnes pools og dog ikke for langt væk.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 4. august 2021

Meget godt
    • Særtilbud: Standard-3-personersværelse – Gælder kun for egyptiske statsborgere og bosiddende i Egypten
    • 1 overnatning

Madkvaliteten er det eneste som trækker ned ellers et meget fin hotel

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 21. februar 2022

7,0
    "En hyggelig familie ferie"
    • Bungalow (2 voksne + 2 barn) med pooludsigt

kvaliteten af maden kunne godt forbedres, og vi savnede generelt flere snacks og isbarer ved selve vandlandet. der var kun en isbar på hele området, så man skulle gå langt for at få snacks og is vi savnede også elevatorer eller nogle mere barnevogns venlige stier (mange trapper hvor man skulle bære sin vogn over) der var for mange sælgere som henvendte sig konstant ved pool områderne. en smule stressende i længden. vi købte massage og en dagstur, hvilket var gode oplevelser, men det blev lidt for aggressivt “mer-salg” i længden. vi manglede håndsæbe på værelset og elkedlen virkede ikke. når det regnede dryppede det med vand fra loftet. dårlig wifi dækning (kun dækning på værelset og på restauranterne) dårlig taxaservice - det kunne de godt forbedre derudover var de opvarmede pools ikke særlig varme og der var mange pools som slet ikke var opvarmet

familievenligt, tæt på strand og lufthavn, stort dejligt vandland. især sjovt for børn - både små og store. mange livvagter hvilket hjalp på trygheden når børnene var i poolen. venligt personale og dejligt familievenligt værelse alt i alt en god oplevelse

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 28. oktober 2021

Fabelagtigt
    • Bungalow-3-personersværelse med pooludsigt

Overnattede: oktober 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: