2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Hessen
  4. Hotellrecensioner Kassel
Tyskland Kassel Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Gude Gästbetyg: 8

”Frukosten var väldigt bra, en lugn och mysig lokal. Vi fick ha med vår hund till matsalen. Lätt med parkering, dock ej inhägnad.”

• Hotel Excelsior Gästbetyg: 7,1

”Väldigt nära stationen!”

• Hotel am Herkules Gästbetyg: 8,1

”Trevligt hotell nära Herkulesstatyn. Fantastiskt trevlig liten terrass där man kunde äta enklare rätter och dricka något gott.”

• ”Läget alldeles intill tågstationen Kassel-Wilhelmshöhe! Härlig byggnad med fina, rymliga rum och en jättemysig barhörna vid receptionen. Hundar accepteras och personalen är supertrevliga. Ett av mina favorithotell, prisvärt.”

• pentahotel Kassel Gästbetyg: 7,3

”Superlänge nära tågstationen. Hade allt man önskade sig för endast en natt. God kvällsmat och mycket bra frukost. Trevlig personal. Återkommer gärna.”

• Hotel Chassalla Gästbetyg: 7,8

”Centralt läge egen parkering”

• Landhotel Zum Niestetal Gästbetyg: 7,4

”Ingenting egentligen”

• Wyndham Garden Kassel Gästbetyg: 6,9

”Allt, lätt att komma till från stora vägen, då vi var på genom resa. Fina rum och stora sängar. Restaurangen var öppen och hade bra mat. Frukosten var mycket bra. Hade med hund. Samt parkering på området. Betalade extra för hund och parkering. Helt okej.”

• Hotel Roter Kater Gästbetyg: 7,4

”Mycket trevligt läge intill floden Fulda. Rent, fräscht och mycket trevlig personal. Frukosten var ok 👍”

• ”Fin matsal och bra frukostbuffé. Bekväma sängar”

De 25 bästa hotellen i Kassel