2. Hotelbeoordelingen Costa Rica
  3. Hotelbeoordelingen: Heredia
  4. Hotelbeoordelingen Sarapiquí
Costa Rica Sarapiquí Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Yatama Rainforest Ecolodge Beoordelingsscore: 9,6

“Alles is met liefde en zorg gemaakt bij Yatama; of het nu gaat om de bungalows, het eten of de wandelingen. Wij vonden het fantastisch! In het begin misschien even wennen aan alle geluiden, maar dit went heel snel. We hebben heerlijk geslapen, met veel plezier zoveel mogelijk wandelingen gemaakt en heerlijk gegeten. En dat allemaal op een heel bijzondere plek. We hopen dat Pedro nog lang dit werk met zoveel liefde voortzet.”

• Tirimbina Rainforest Lodge Beoordelingsscore: 8,5

“Een ruime kamer met zitje voor de deur. Ligging bij nationaal park waar je leuk kon wandelen”

• Horquetas River Lodge Beoordelingsscore: 9,1

“Erg vriendelijke gastvrouw. Prachtig bos waarin de kamers zijn gelegen. Ontbijt was lekker. Airco werkte goed.”

• Yatama Rainforest Ecolodge Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie locatie, leuke wandelingen, mooie natuur veeel gezien, toekans, trogon, groene ara’s. Brulapen, enz. Laarzen enzo staan klaar”

• Gran Gavilán del Sarapiquí Lodge Beoordelingsscore: 8,6

“Top locatie, zeer rustige omgeving. Je kan zelf een hike doen op het domein. We zagen apen, ara’s, toekans, luiaards,… Goed restaurant en vriendelijk personeel!”

• Tirimbina Rainforest Lodge Beoordelingsscore: 8,5

“Prachtige locatie, je kon zo vanuit je verblijf het regenwoud inlopen over een hangende brug. Totaal niet druk! Er was ook een prima restaurant, ook met prachtig uitzicht op de jungle.”

• Ara Ambigua Lodge Beoordelingsscore: 8,5

“In prachtige tuin, onze kamer was ook prima met een prachtige uitzicht maar dat geldt denk ik niet voor alle kamers. Lekker ontbijt. Leuk om s avonds kikkers te spotten”

• Selva Verde Lodge Beoordelingsscore: 8,7

“Absoluut geweldig hotel. Alles klopt. Prachtige sfeer, kamers en faciliteiten in de jungle”

• Yatama Rainforest Ecolodge Beoordelingsscore: 9,6

“De plek zelf is fantastisch! Je hebt wandelpaden en overal vliegen vogels en springen apen rond. Het eten was heerlijk en ook de tours heel leuk.”

“de lokatie was super”

De 10 beste hotels in Sarapiquí