2. Hotelanmeldelser for Costa Rica
  3. Hotelanmeldelser for Heredia
  4. Hotelanmeldelser for Sarapiquí
Costa Rica Sarapiquí Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Tirimbina Rainforest Lodge Point fra anmeldelser: 8,5

"Morgenmaden var basic. Hvis man går efter at spise den lokale mad, er det bedre end hvis man håber på Continental breakfast."

• Horquetas River Lodge Point fra anmeldelser: 9,1

"Fredfyldt og super placering"

• Gran Gavilán del Sarapiquí Lodge Point fra anmeldelser: 8,6

"Fantastisk smukt sted. Fyldt med blomster, deres egen lille mini regnskovs-track ned mod søen. Meget fin og ren pool, fine værelser og senge og virkelig sødt personale."

• Hotel El Bambu Point fra anmeldelser: 8,3

"Vi ankom 2 timer før normal indcheckningstid, men fik så lov at gå i poolen og endda en lækker alkoholfri drink at hygge os med. Tusind Tak. Derudover modtog vi værelset før tid, så vi lige kunne nå at tage det i besiddelse, inden vi skulle på en planlagt bådsafari. Lækker pool og hyggeligt værelse med balkon og udsigt ind i skoven/junglen"

• Hotel El Bambu Point fra anmeldelser: 8,3

"personalet var virkelig søde og hjælpsomme og klar til at svare på spørgsmål. Restaurantens mad overraskende god, selvom den ikke ser ud af så meget, så smagte maden rigtig godt. det er fint med pool og den er stor og ren. Der var ture man kunne bestille gennem hotellet og det fungerede fint og var ok pris. vi havde feks en flod Safari båd helt for os selv."

• Gran Gavilán del Sarapiquí Lodge Point fra anmeldelser: 8,6

"En pragtfuld have med masser af fugle"

• Mirador Prendas Point fra anmeldelser: 9,2

"Ønsker du at komme væk fra det hele og bare ud i naturen, skal du vælge dette sted. Det er et fantastisk smukt sted, hvor du får naturen helt tæt på dig. Du skal godt nok køre et stykke for at nå der til og gerne i en SUV. Vi var lidt nervøse, da vi bookede det, men det er bedste vi har gjort. Vi rejste med 3 børn. Stedet er smukt, det nærmest et helt museum i sig selv. Der er så mange deltajler ved stedet. Værterne var enorm flinke og hjælpsomme og specielt Nick Soto, som arbejder. Der bliver serveret god mad. Vi elskede stedet."

• Hacienda La Isla Lodge Point fra anmeldelser: 8,8

"Meget skønt sted. Smukke værelser, fantastisk have - en lille jungle. God aftensmad."

De 10 bedste hoteller i Sarapiquí