2. Hotelbeoordelingen Canada
  3. Hotelbeoordelingen: Ontario
  4. Hotelbeoordelingen Mississauga
Canada Mississauga Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Quality Inn Toronto Airport Beoordelingsscore: 7,3

“Lekker dicht bij het vliegveld gelegen. Grote kamer, behulpzaam personeel die alles in het werk stelde om ons een kamer op de begane grond te geven aangezien we met de fietst reizen. Zo konden we de fiets de kamer in rijden, want er is geen lift. Vanaf het hotel kan je makkelijk teruglopen naar het vliegveld en daar de trein naar down town Toronto pakken.”

• Hilton Toronto Airport Hotel & Suites Beoordelingsscore: 7,5

“goed als doorreis hotel, dicht bij de luchthaven.”

• Quality Inn Toronto Airport Beoordelingsscore: 7,3

“Het bed en de kussens waren zeer comfortabel. Ook was de luchthavenshuttle erg handig.”

• Element Toronto Airport Beoordelingsscore: 8,6

“Ruime kamer, fijne bedden, schoon. Prima badkamer, goede koffie en thee faciliteiten op de kamer. Vriendelijk personeel! Echt op loopafstand (5-10 minuutjes) van het vliegveld.”

• Element Toronto Airport Beoordelingsscore: 8,6

“Locatie, vriendelijk personeel. Mochten later uitchecken onze vlucht ging pas einde van de middag. Schone kamer. Ruime bedden. Fijn om een keuken te hebben en gefilterd water. Heerlijk zwembad niet heel groot maar prima voor kinderen om in te zwemmen. Helaas geen toilet bij het zwembad.”

• Hilton Garden Inn Toronto Airport Beoordelingsscore: 7,7

“Vlakbij vliegveld. Airport shuttlebus. Prima.”

• Quality Inn Toronto Airport Beoordelingsscore: 7,3

“Goede locatie en shuttleservice voor als je net geland bent op het vliegveld. Heerlijke grote zachte bedden.”

• Quality Inn Toronto Airport Beoordelingsscore: 7,3

“Het bed was erg lekker”

• Element Toronto Airport Beoordelingsscore: 8,6

“Dichtbij het vliegveld, ontbijt inbegrepen,ruime kamers.”

• “Vliegveld shuttle, afstand tot vliegveld en ontbijt”

De 25 beste hotels in Mississauga