2. Hotelbeoordelingen Bangladesh
Bangladesh Dhaka Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Shuktara Dhaka Beoordelingsscore: 8,1

“Vriendelijk behulpzaam personeel.”

• THE WAY Dhaka Beoordelingsscore: 8,3

“goede ligging en goed bed”

• Hotel Sarina Beoordelingsscore: 7,5

“Alles goed. Eten prima. Niet duur.”

• Best Western Plus Maple Leaf Beoordelingsscore: 7,7

“Lekker bed”

• HOTEL STUDiO23 Beoordelingsscore: 8,6

“Studio 23 is een heerlijk hotel, met goede kamers, een restaurant en werkelijk geweldig vriendelijk personeel. Jammer dat ze vooir de deur erg met de weg bezig waren, maar dat heeft ons verblijf in het hotel niet negatief beinvloed. Het is het een heerlijk hotel, met ook een zeer vriendelijke prijs en goed gelegen.”

• Hotel Ornate Beoordelingsscore: 6,2

“Uitgebreid en lekker ontbijt. Lokaal en continentaal. 's Avonds is er in het restaurant tegen betaling een goed diner te nuttigen. Veel keus. Personeel hotel en restaurant is aardig en behulpzaam. Fuad was een fantastische hotelmedewerker die met ons meedacht om een mooie route voor Bangladesh in elkaar te zetten en regelde een auto met chauffeur. Van tijd tot tijd informeerde hij op afstand naar ons welzijn en vroeg of alles naar wens verliep. Hij stelde zich zeer verantwoordelijk op. Een heel veilig gevoel.”

• Bengal Blueberry Beoordelingsscore: 7,7

“De locatie is zeer goed. Het hotel bevindt zich middenin de stad dichtbij een winkelcentrum en verschillende andere winkels. Het personeel is zeer vriendelijk. Service is goed.”

• Hotel West Valley Dhaka Beoordelingsscore: 8,7

“Vriendelijk en betrokken personeel. Prima locatie op de rand van twee wijken. Ontbijt was uitstekend. Het diner wat we hebben gehad overigens ook. Kamers schoon en netjes.”

• Asia Hotel & Resorts Beoordelingsscore: 7,6

“Uitstekend hotel met super vriendelijke en uitstekende mensen!”

De 30 beste hotels in Dhaka