2. Hotelbeoordelingen Barbados
Barbados Saint James Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Coral Reef Club Beoordelingsscore: 9,3

“Alles was perfect”

• Coral Reef Club Beoordelingsscore: 9,3

“Mooie architectuur iedere kamer had haar eigen privé dakterras, prachtige tuinen, ah strand, heel bekwaam & vriendelijk personeel, rustig en iets ouder voornaam publiek, hoofdzakelijk engelse repeaters. Verrast om een late check out te krijgen in een aparte kamer om te douches !”

• West Rock Villas Beoordelingsscore: 9,1

“Het is een fantastische en redelijk nieuwe villa met een gezellige inrichting. De slaapkamers en badkamers zijn top en rustig. De keuken is volledig ingericht, dus koken kan er goed. De villa heeft een lekkere veranda en je loopt zo naar het zwembad. Top!”

• Colony Club by Elegant Hotels Beoordelingsscore: 7,6

“Locatie is goed. Strand alleen zeer klein en druk.”

• All Seasons Resort Beoordelingsscore: 7,6

“Het zwembad, de ligbedden, het Indiase eten”

• Beach View Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“De locatie was perfect, recht tegenover het strand. Vanuit mijn kamer met ocean view en ruim balkon heb ik de mooiste zonsondergangen ooit gezien. De kamers zijn mooi, schoon en soundproof. Er is weliswaar verkeer tussen het hotel en het strand maar zodra de balkondeuren dicht zijn hoor je niets meer. Er is voldoende gratis parkeerruimte. Het personeel is zeer vriendelijk (thanks Marissa and Oral) en de eigenaar en zijn vrouw zijn superaardig. Ik heb heel veel gereisd en heb in heel veel hotels overnacht maar heb nog nooit een hotel eigenaar ontmoet die al zijn hotelgasten bij hem thuis uitnodigt voor een drankje en een hapje. Omdat ik dit keer alleen, zonder mijn man, reisde heb ik zo de andere hotelgasten leren kennen en maakten we ook daarna nog een praatje als we elkaar op het terrein tegenkwamen. Dit hotel raad ik iedereen aan en ik kom absoluut snel terug.”

• Spectacular Ocean View Retreat Beoordelingsscore: 9,6

“Het uitzicht”

• Colony Club by Elegant Hotels Beoordelingsscore: 7,6

“locatie was prima. Ontbijt ook goed en kamer prima na reparatie Airco.”

De 30 beste hotels in Saint James