2. Opinions d'hotels de Albània
  3. Opinions d'hotels de Vlorë County
  4. Opinions d'hotels de Dhërmi
Albània Dhërmi Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Old Town Hotel Dhermi Puntuació: 8,4

"Les instalacions eren molt noves i l'anfitrió molt simpàtic. El poble és molt bonic."

• XHEKO ROOMS Puntuació: 8,9

"L'amabilitat de Andreas, es va disposar a ajudar per qualsevol cosa La localització"

• Lodges Shen Nikolla Puntuació: 7

"super amables tots,la odetta,es un amor,ens ha cuidat en tot moment,i ens hem sentit com a casa,totalment recomanble"

• Hotel Summer Dream Puntuació: 7,7

"El lloc es molt trànquil a tocar de platges precioses. Esmorzar de qualitat però no molta varietat."

• Hotel Imperial Puntuació: 8,5

"L'amabilitat de l'amfitrio i la seva familia supera limits, van tenir un problema amb el cotxe de lloguer i ens va avisar a un mecanic, ens va portar ell amb el seu cotxe a la platja i ens van oferir mil coses per donar el millor servi. A més a més l'esmorzar és molt bo l'habitació molt gran. Té tombones a una platja principal."

• Dima Vista Puntuació: 8,9

"les vistes, el servei molt amable i l’habitació molt nova. el tracte del propietari molt bo, molt agradable i amable! l’habitació molt comoda i la terrassa amb vistes genial!!"

• Llogora Tourist Village Puntuació: 8,5

"La ubicació és perfecte per desconnectar, al mig del parc natural. L’entorn és bonic per les daines i que conviuen entre la gent. La piscina ideal si hi ha poca gent."

• Hotel Relax Dhermi Puntuació: 7

"La zona de la piscina és espectacular amb molt bones vistes."

Els 25 millors hotels de Dhërmi