2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Side
Turkije Side Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alba Queen Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“aardig personeel, erg schoon, goede locatie.”

• Sun Flower Apart Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“Goede ligging, vlak bij het strand, waar ook gratis ligzetels ter beschikking zijn. Bediening aan het ligbed Zeer vriendelijk personeel.”

• Elia Apartments Beoordelingsscore: 9,4

“Appartement is van alle gemakken voorzien, net zoals het thuis is, schoon en netjes, de locatie top. kleinschalig wat ons heel erg aanspreekt, helemaal goed”

• “Alles ging heel goed, fijne sfeer, elke avond was er shows. De eten en drinken was heel goed, en iedereen was heel vriendelijk?”

• “Nergens niets op aan te merken. Een echte aanrader”

• Nar Apart Hotel Beoordelingsscore: 9,3

“Een leuk kleinschalig complex met hele vriendelijke mensen. Alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug! Op loopafstand van strand en Side. Veel winkels en restaurants in de buurt die betaalbaarder zijn dan in side. Tot volgende jaar!”

• “Was een leuke plek, alles nieuw”

• “Uitgebreid ontbijt, lunch en diner met thema avonden met aziatisch of mexicaans. Enorm groot en verzorgd resort met meerdere hotels, zwembaden en eetgelegenheden. Breed zandstrand met voldoende bedden en parasols. Lekkere gozleme op twee locaties. Coffee House met goede koffie. Leuke glijbanen in aquapark. Je kunt gebruik maken van faciliteiten Fulya en Selin hotels.”

• Paloma Orenda Beoordelingsscore: 8,8

“De coulantie van de headoffice. Enorm dank ook aan de managers. We zijn enorm geholpen met onaf verblijf en we hebben gratis upgrade gekregen kamer 1216 en dat is op een top locatie binnen het resort.”

• Kirman Calyptus Resort & SPA Beoordelingsscore: 8,6

“Lekkere koffie/ cappuccino. Soms doen ze wel gierig. Moet je aanhouden om van de Nespresso machine koffie te willen. Anders krijg je filterkoffie. Smerig.”

De 30 beste hotels in Side