2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Antalya
Turkije Antalya Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het was super. De animatie team was ook erg enthousiast. Ik heb genoten van mijn verblijf.”

• GÜLER BUTİK HOTEL Beoordelingsscore: 7,4

“We hebben een hele fijne vakantie gehad, een heerlijke plek vriendelijk en liefdevol, natuur, stilte, frisse lucht, erg lekker eten, alles was geweldig, hopelijk tot ziens”

• Old Town Point Hotel & Spa Antalya Beoordelingsscore: 8,2

“Mooie familiekamer op de 9e verdieping bestaande uit twee slaapkamers. Een met een twee persoonsbed en een balkon en een met een stapelbed en los bed. Beide kamers hebben A/C. Mooi uitzicht. Schoon. Uitgebreid voornamelijk Turks ontbijt. Zwembad vrij klein met weinig zitplekken.”

• Hadrianus Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Hartelijke ontvangst. Mooie tuin voor het ontbijt. Ligging midden in de oude stad. Parkeren achter het hotel.”

• Isnova Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Kamer en netheid”

• Sealife Family Resort Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“het personeel is super gemotiveerd en staat volledig in dienst van de gasten er was een gevarieerd aanbod van eten dat heel wisselend was doch een teleurstelling van ontbrekende producten waar Turkije fier op is ontbraken in het aanbod de periode dat we verbleven ( mei ) ontbrak het lokaal fruit dat op markten te koop werd aangeboden aan spotprijs zoals aardbeien , kersen die vanuit Turkije wordt uitgevoerd naar Europese landen jammer !!! ook het schepijs waar Turkije fier op is ontbrak misschien wat minder taartjes🤪”

• Sherwood Premio Hotel Beoordelingsscore: 9

“Goede inrichting, schone kamers. Vriendelijk en behulpzame personeel. Ontbijt was prima.”

• Asimado Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“Het was een goedkoop hotel”

• Blue Marina Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8,5

“zeer vriendelijk personeel”

• Wolf Of The City Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8,4

“Zwembad en kamer waren goed.”

De 30 beste hotels in Antalya