2. Opinions d'hotels de Uzbekistan

8,0

• WiFi gratuïta

8,8

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

• Viatge de vacances
    • Família amb nens petits
    • Habitació Quàdruple amb Bany Privat
    • Estada de 2 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

No acostumo a fer ressenyes dolentes dels llocs i em sap greu haver de fer-la pel personal que treballa aquí però m'he guiat per les ressenyes a l'hora de reservar i he sentit que en absolut representen la realitat. De fet, a l'arribar, vam estar a punt de marxar però finalment vam decidir donar-li una oportunitat, també per no perdre temps valuós per visitar la ciutat. El lavabo feia una pudor insoportable. Pudor d'aquella en que has de respirar per la boca quan estàs dins. A més el ventilador feia moltíssim de soroll. Si t'aixecaves a mitja nit al lavabo despertaves als companys del soroll. L'habitació està neta però les catifes que estan per tota l'habitació fan olor... L'habitació té finestres que donen al pati central (on hi donen també les altres habitacions) i té dos grans finestres amb unes teles enganxades per donar privacitat. Una de les teles es desenganxava tota l'estona i perdies la privacitat de l'habitació. L'entrada de l'hostal està en un carreró completament a les fosques i sense asfaltar. I això pot ser perillós. Jo viatjava amb els meus pares (70 anys) i per poc la meva mare no va caure un parell de vegades. L'esmorzar és molt senzill. Per tres ens portaven pa, un mica d'embotits i un parell o tres de talls de formatge i 2 ous ferrats amb mitja salsitxa. A banda, tallaven mitja poma i una mandarina pels tres... Vaig haver de demanar que ens donessin tovalloles i paper de vater, que a diferència de tots els altres hotels que hem estat al pais, era com de paper reciclat i no gaire agradable. Per últim, al marxar vaig demanar el full de registre. Un full que en principi t'han de donar a tots els locals on et quedes ja que quan surts del pais t'ho poden demanar i si no ho tens pot suposar una multa. Em van dir que no ho podien fer però que m'ho enviarien per telegram.

L'única cosa bona és que està a 10 min a peu del Registan i de la mesquita Bibi Khanym.

S'hi va allotjar el abril del 2023

Llistat 1 - 2

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!