2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Californië
  4. Hotelbeoordelingen Solvang
Verenigde Staten Solvang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• King Frederik Inn Beoordelingsscore: 8,4

“Locatie was top voor onze activiteiten”

• The Hamlet Inn Beoordelingsscore: 8,7

“Hele mooie kamer met alles erop en eraan.”

• Wine Valley Inn Beoordelingsscore: 8,2

“Centrale ligging, mooie ruime kamers”

• King Frederik Inn Beoordelingsscore: 8,4

“Ligging in het stadje. Aardige, behulpzame mensen aan de balie. Schoon.”

• King Frederik Inn Beoordelingsscore: 8,4

“Zeer vriendelijk personeel, wilden je alles vertellen over alle mogelijkheden die er waren zowel bij het hotel als erbuiten. Kamers waren ruim en zeer netjes net als badkamer. comfortabel bed en alles zeer netjes. Mocht je op de route zijn is dit zeker een hotel om even voor om te rijden. Dorp was gezellig en ruim aan gelegenheden om te kunnen eten en drinken. sfeer van het dorp was Deens (delfts blauw was er ook ) jaja Deens . :-)”

• King Frederik Inn Beoordelingsscore: 8,4

“Wat een verrassing om het stadje in te rijden, heel anders sfeer dan de plekken waar we daarvoor geweest waren. Wij zijn met een andere reis ook in Denemarken geweest en het voelde hier echt alsof we daar weer waren. Na een vriendelijke ontvangst bij de receptie gingen we richting onze kamer waar we ons verbaasden over de ruimte, echt een heerlijke grote kamer en badkamer. 's morgens konden wij een klein ontbijt eten in de ruimte bij de receptie. Het zit midden in het centrum dus op loopafstand van alle winkeltjes en restaurantjes dus na het klein ontbijt lekker gewandeld en genoten van de omgeving en de lekkere dingen die er verkocht worden in de diverse winkels en restaurantjes.”

• Royal Copenhagen Inn Beoordelingsscore: 8,7

“Wat een perfecte uitstraling heeft dit hotel. De hotel kamer was groot & goed incl. airco en mooie uitstraling, niet gedateerd Bedden prima, alle voorzieningen aanwezig incl. koelkast en koffie/thee mogelijkheden Ligging in midden in het centrum Solvang . Geen overlast van het centrum. Alles op loopafstand Zwembad en putting green:)”

“rustig, zwembad”

• King Frederik Inn Beoordelingsscore: 8,4

“Lekker zwembad met hottub, mooie en schone kamer. Ontbijt met lokale producten.”

• Vinland Hotel and Lounge Beoordelingsscore: 8,6

“Heerlijke beddeb”