2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia

8,2

• WiFi (gratis)

6,4

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 1

• Vurdert: 4. august 2022

1,0
    «Styr unna, forferdelig sted!»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom Standard med hageutsikt
    • Bodde 8 netter
    • Innsendt fra mobil

Hvor skal man begynne! Dette er ikke en 5 stjerners hotell. Bilder på siden deres samsvarer ikke med virkeligheten! Dette må dere ta opp med hotellet. Folkens HOLD DERE UNNA! -Hotellbygget er veldig gammelt, slitt, alt må renoveres. Dårlig air-condition i gangene og mellom etasjene, føles som sauna, OK på rommene! Bygget har flyttet på seg, den er blitt ujevn, dermed kan man ikke lukke skapene, døra sklir bare tilbake (legger ved bilder). Detter er brudd på sikkerheten! -Det er vannskader mange steder, så teppet på gulvet har flyttet på seg! -Stranden ser ikke ut, ubehagelige solsenger, helt forferdelig (legger ved bilder). -Upålitelige ansatte på barneklubb, lar barna være alene uten tilsyn! -Sønnen min fikk ødelagt T-skjorten på en av klatrestativene da det var en ganske stor pinne som stakk ut! Trampolinen som er på bildet som barna mine gledet seg til var ganske hard å hoppe på! -Maten og mengden av maten var grei men forferdelige drikker, brusen, soft drinkene og ayran er veldig utblandet, ikke til å drikke på. Eneste vi drakk var vann og jeg kunne ta meg glass vin. Alt i alt, styr dere unna Richmond Ephesus! Dette er en 3 stjerners hotell! Jeg fikk mildt sagt sjokk når jeg ankom, og jeg var ikke den eneste, har snakket med flere som var veldig misfornøyde. Jeg har bodd på mange 5 stjernes hoteller i Tyrkia og vet hva jeg skal forvente, så dette var ren søppel!!!! Skrekk og gru, rett og slett! Styr unna, stol på meg!

Likte ingenting!

Gjennomførte opphold i august 2022