2. Hotellrecensioner El Salvador

havsutsikt

Bodde här september 2022

• Recenserades: 29 juli 2022

6,0
    fint stället men personalen i receptionen är inte så trevlig! ej handikapp anpassad!
    • Familj med yngre barn
    • Familjerum
    • Vistelsen var 1 natt

Restaurangen stängs för tidigt och det finns ingenstans i närheten att handla, man känner sig lite instängd eftersom det finns ingen i närheten. Personalen i receptionen upprepar alla regler, böter man få om man inte sköter sig, mm de kan hälsa ”välkommen” istället, tråkigt första intryck när man kommer in! Ni borde lära personalen om hur man hälsar gästerna, reglerna och information kan man själv läsa utan att behöva känna sig nästan ovälkomna när personalen gå genom alla reglerna!! Det är inte handikappad anpassad…många trappor ner till stranden, stället på en klippa dvs ej små barnanpassade heller! min man hade skadat sig knät och det har inte lätt för honom att ta sig up och ner till stranden! staket runt hotellet känns inte särkilt säkert för små barn, de kan lätt trilla och skada sig!

Rena och bekväma sovrum, bra internet, bra parkering, bra frukostbuffé, väldigt lugn miljö (Inge stökiga musik utan väldigt lugn , vilket är bra och trevlig

Bodde här juli 2022