2. Hotelbeoordelingen Eswatini
  3. Hotelbeoordelingen Eswatini
Malolotja National Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Silverstone Lodge Beoordelingsscore: 10

“Wat een geweldige lodge met prachtig uitzicht. We hebben ervoor gekozen om ontbijt en diner te laten bezorgen op ons eigen terras. Echt geweldig dat dit mogelijk was.”

• Vekis Village Beoordelingsscore: 10

“Ontzettend warm welkom van de gastvrouw. Gaf veel goede tips wat te doen in omgeving. Wanneer we weer naar swaziland gaan ga we hier zeker terug”

• Hilton Garden Inn Mbabane Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer, prettig restaurant en goede locatie”

• The Silver Gates Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 7

“Kregen onderweg een appje dat de kamer / badkamer niet on suite was, konden nog annuleren indien nodig. Badkamer was t.o de kamer en erg goed. Presentje op bed. Ontbijt was erg goed maar teveel, serveerde ook de items waarvan we hadden gezegd niet doen, wordt teveel. De gastheer heeft op google wat voor ons opgezocht, hadden geen wifi omdat we geen telefoonkaartje van E Swatini hadden alleen van Z Afrika. Gastheer doet erg zijn best, zal in de toekomst zeker goed komen.”

• Silverstone Lodge Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht vanuit de kamer op de watervallen was fantastisch. Bediening op kamer ook mogelijk ipv het restaurant”

• Emafini Country Lodge Beoordelingsscore: 8

“Makkelijk gelegen t.o.v. Manzini en Mbabane. Mooi en rustig gelegen, uitzicht, omgeving, terwijl het dichtbij de snelweg ligt. Prima ontbijt met voldoende keuze. Lekker bed.”

• Silverstone Lodge Beoordelingsscore: 10

“Locatie”

• Piggs Peak Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie,zeer ruime kamer vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.bij een volgende bezoek aan Swaziland.”

• Phophonyane Falls Ecolodge Beoordelingsscore: 9

“Ligging prachtig”

• Silverstone Lodge Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht, ruime kamer”

De 5 beste hotels in: Malolotja National Park