2. Hotelbeoordelingen Israël
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Jeruzalem en omgeving
Jeruzalem en omgeving Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• גינה ירושלמית Beoordelingsscore: 8

“De ligging is erg prettig, met de auto 5 minuten naar de oude stad. Heerlijk rustige straat. Een heerlijke, ruime tuin. Wel een beetje verwilderd, maar heerlijk om buiten te zitten. Veel fruit en kruiden in de tuin, die we mochten gebruiken.”

• “Locatie”

• Mamilla View- Suites & Apt Hotel Beoordelingsscore: 10

“De accommodatie is geweldig en Yossi, Nicole, Mario en alle personeel zijn top. Letterlijk in het midden van de oude en nieuwe stad. Verwelkomt met een fles rode wijn. Het appartement zelf had alles wat je mogelijk nodig zou kunnen hebben. Geweldige tips voor restaurants enz. Voor ontbijt kregen we voucher om te gebruiken bin Nadi restaurant. Ook daar zijn ze super gastvrij en het eten is heerlijk. Hier komen we 100% zeker een keer terug.”

• “Ze deden er alles aan om het nog missende campingbedje te bezorgen en warm water te regelen. Ze waren heel goed bereikbaar en alles snel opgelost. Top!”

• Yashar Suites JLM Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie, goede communicatie met host. Zeer goede service.”

• “De gastvrijheid, het comfort en de ligging. De prijs is prima, we werden goed geholpen hoe we naar Jeruzalem konden gaan. Met de bus goedkoop en gemakkelijk. Een aanrader als Jeruzalem wilt bezoeken! We hebben 3 dagen genoten.”

• Iris privet room Beoordelingsscore: 9

“de kamer ademde sfeer uit, alsof je thuis was. De host was er steeds, hartelijke ontvangst en gaf goede tips. Er was ruimte om te parkeren, om de fietsen veilig weg te zetten.”

• Shamai Suites Jerusalem Beoordelingsscore: 7

“De centrale ligging in Jeruzalem.”

• Shlomtzi Hotel Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• “Perfecte locatie, mooie tuin, authentiek huis.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Jeruzalem en omgeving

gebaseerd op 16.071 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com