2. Hotelanmeldelser for Israel
  3. Hotelanmeldelser for Jerusalem-området
Jerusalem-området Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Eyal Hotel by Smart Hotels Point fra anmeldelser: 10

"Alt omkring mit ophold på dette hotel overgik mine forventninger. Hotellets kvalitet, indretning, komfort og mest af alt service var fantastisk. Morgenbordet er klart det bedste jeg nogensinde har oplevet, og jeg har besøgt 51 lande, så det siger ikke så lidt. Jamie i receptionen gav den bedste kundeservice man kan tænke sig, han hjalp mig med det samme med at skrifte værelse fordi jeg ikke var helt tilfreds med dens beliggenhed og han var altid hjælpsom når jeg havde brug for noget. Han er en sand perle for hotel-kæden. Selv personalet i restauranten var altid imødekommende og smilende. Beliggenheden kan ikke være bedre; det ligger ca. 8 min. gang fra den Gamle Bydel, og der er supermarked, offentlig transport og gågade få meter derfra. Prisen er rigtig god ift. hotellets høje kvalitet og beliggenhed. Ekstra stor ros til Jamie i receptionen; jeg boede på hotellet da krigen mellem Israel og Palæstina brød ud, og da jeg med 14 min. varsel fik beskeden om, at jeg skulle hasteevakueres fra et andet hotel i byen, tøvede Jamie ikke et sekund med at tage min kuffert og føre mig sikkert derhen. Jeg er så uendeligt taknemmelig for den hjælp og gæstfrihed jeg mødte på dette dejlige hotel, og samtlig personale er konstant i mine tanker - jeg håber at de vil komme helskinnet igennem denne frygtelige krig."

• Jerusalem Inn by Smart Hotels Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var helt fantastisk"

• St Andrews Guest House Point fra anmeldelser: 8

"Meget venligt personale, skøn udsigt, dejlig morgenmad"

• Notre Dame Center Point fra anmeldelser: 10

"Skønt sted. Dejligt værelse med balkon. Skøn udsigt og dejlig roligt."

• Stay Jaffa Jerusalem Point fra anmeldelser: 10

"Det hele - beliggenheden, lejlighed, karbadet, , kommunikation med personalet."

• Cinema Hostel Jerusalem Point fra anmeldelser: 4

"Beliggenheden og pandekagemaskinen til morgenmad. Indretningen var sjov."

• National Hotel - Jerusalem Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted og få minutters gåafstand fra al Aqsa mosken"

• Petra Hostel Point fra anmeldelser: 5

"Udsigten til JErusalem var fantastisk."

• CAPSULES & Dormitory BH Point fra anmeldelser: 8

"Super hyggeligt lille hostel med rigtig god beliggenhed, i en hyggelig baggård omgivet af Jerusalems restauranter og barer, og tæt på den gamle by. Især et hyggeligt udeområde. Dejlig kølig sovesal med højt til loftet i en gammel stenbygning. Gratis kaffe og te"

• National Hotel - Jerusalem Point fra anmeldelser: 8

"Der var rent, en god madras, masser af vand i hanerne og imødekommende personale."