2. Hotelbeoordelingen Oman

6,7

5,9

7,4

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Vlakbij turtle beach, maar duur.
    • Deluxe Kamer

Prijs-kwaliteit is dit een duur hotel.

Propere kamer en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet is goed. Het avondeten ter plaatse (buffet) is aan de dure kant. Locatie vlak bij het strand. Ernaartoe onder begeleiding is per bus of te voet.

• Beoordeeld op: 14 april 2024

• Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Diner en ontbijt is inbegrepen en is een buffet. Keuze beperkt en kwaliteit okay, niet bijzonder. Voor Vega's wat ingewikkeld. Er is, naast de schildpadden, niets te doen. In laagseizoen staan er 60 mensen om 1 schildpad heen, wel wat zielig. Als je in dit resort verblijft heb je grootste kans om de schildpadden te kunnen gaan kijken. Bezoekers van buiten mogen pas later.

Leuke tenten en bijzondere setting.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Locatie top
    • Deluxe Kamer

Was wel erg verouderd ziet op de site er op de side mooier uit dan in Werkelijkheid

De locatie en de het in de ochtend schildpadden spotten op het strand

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Prima
    • Deluxe Kamer

In de omgeving niet veel te doen, beetje chaotisch bij de avond excursie. Ochtend was zeer comfortabel. Hotel zelf wel toe aan een upgrade en renovatie.

Goede locatie, prima voor 1 nacht. Personeel was super aardig en hielpen met alles! Dit geldt voor iedereen van receptie tot horeca.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

• Deluxe Kamer

Ideale plek om de schildpadden te gaan bezichtigen. Ze geven veel uitleg en het zijn kleine groepen. Accommodatie was ook goed.

• Beoordeeld op: 25 april 2023

een erg leuke ervaring in de Luxe Eco tent met het zien van de schildpadden
    • Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Het zien van de schildpadden die net zijn uitgekomen was fantastisch en bijzonder om te zien.

• Beoordeeld op: 8 maart 2023

heerlijke plek met vriendelijke staf om zowel 's avonds als 's ochtends schildpadden te zien.
    • Bunker Kamer (Stapelbedden)

enorm vriendelijke staf; onze kinderen mogen geen gluten/noten&pinda's. De keukenploeg en manager deden er alles aan om er voor te zorgen dat ze toch wat konden eten op een veilige manier.

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

• Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Mooie locatie vlakbij de zee. Slapen in de tent was een leuke ervaring.

• Beoordeeld op: 22 februari 2023

• Deluxe Kamer

De grote groepen tijdens de avond excursies (5x groep van 20 mensen), hierdoor kan je echt maar minimaal de schildpad zien en is er tijdsdruk omdat de volgende groep ook wil kijken.

Locatie om zeeschildpadden te zien en het eten was goed.

• Beoordeeld op: 21 december 2022

Leuk om een keer mee te maken zo'n tent, maar langer dan 1 nacht hoeft voor ons niet.
    • Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Je moet best een stukje lopen van de tenten naar het gebouw voor ontbijt, diner of excursie. En voor de wifi (want die hoort wel bij de tenten te zijn, maar deed het niet - ook niet nadat we er iets van hadden gezegd). Voor bagage kan gebruik gemaakt worden van golfkarretjes of je eigen auto, maar zelf loop je steeds op en neer. Prijs-kwaliteit staat buiten verhouding vinden wij. Er is buiten de zeeschildpadden/strand niet echt iets in de buurt. Het veel goedkopere pension ligt vlakbij op loopafstand en biedt uiteindelijk dezelfde omgeving.

Wij hadden de tent voor 1 nacht geboekt en dat is een leuke ervaring. Meer hoefde niet. Excursie 's avonds en 's morgens zit erbij in. Voor diner betaal je OR20 p.p. extra wat heel prijzig is, maar er is verder niet echt iets in de buurt en je hebt aan het buffet wel erg veel keuze! Je zit echt dicht aan het strand (strand 1 en 2) en de excursies worden goed geregeld. Ook al zijn we met heel veel mensen bij de turtles op het strand, toch weten ze het wel goed te managen met kijken; iedereen komt het te zien al is het maar kort. Er is respect voor de dieren en ze houden de menigte vriendelijk in de gaten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In november 2022 's avonds 1 turtle gezien op strand 1 die eieren legde en 3 turtles op strand 2 waar de groep los geboekte tickets heen ging. Bij de ochtendexcursie waren 3 turtles die aan het begraven waren en weer de zee in gingen. Je bekijkt ook de zonsopkomst op het meest oostelijke puntje van de Arabische wereld. En daar zijn ze trots op. De gidsen zijn bereidwillig om veel te vertellen en maken leuk contact.

• Beoordeeld op: 28 november 2022

• Deluxe Kamer

Buiten de tour is er weinig tot niets te doen in de avond. Geen fan van een mat in de douche.

Goede service, geweldige tour om de schildpadden te zien. Prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 28 november 2022

• Deluxe Kamer

Hard bijbedje voor derde persoon. Zeer afgelegen locatie.

Dicht bij turtle beach. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2022

Voldeed niet aan de verwachtingen
    • Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Douchen met koud water Rioollucht bij het toilet Ongezellige eetzaal Het hotel vaart wel bij de gratie van de aanwezigheid van schildpadden, maar is zelf niets bijzonders. Het is een echte touristtrap. Jammer, met een beetje meer moeite zou het veel beter kunnen zijn.

Locatie is goed maar accomodatie is veel te duur voor het gebodene

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

kleine slaapkamer, heel basic

turtle bezoek is inclusief goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

• Deluxe Kamer

Het museum is geen aanrader.

We verbleven in een luxe tent. Dat maakte het verblijf bijzonder.

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

• Deluxe Kamer

De lage waterdruk in de douche. Diner was in verhouding duur.

De nabijgelegen stranden met schildpadden. Incl door gids begeleide wandeling

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 21 november 2021

• Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Tenten zijn natuurlijk erg gehorig, dus je moet geluk hebben met andere gasten. Diner is niet inbegrepen en is erg duur. Er was ons niet verteld dat je overdag zelf het strand op kan. De turtle tours zijn veel te massaal, waarbij nauwelijks rekening wordt gehouden met het welzijn van de dieren.

Leuke tenten, beste ontbijt in Oman

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 18 november 2023

1,0
    Avoid
    • Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Je kan denken dat de grootste kost voor het schildpadden reservaat is maar na het bezoeken is dit moeilijk te geloven: respectloos, ongeorganiseerd en vuil (plastiek overal). De ‘luxe’ eco tent had kapotte ritsen, een scheve televisie en een roestende badkamer. Het diner (duur!) liet ons achter met een voedselvergiftiging, de lokale kantine van een plaatselijke sportvereniging is veel gezelliger. Het personeel aan de receptie is vooral heel routineus en meester in het afblaffen. Bij het bekijken van het gebouw waande ik mij constant in een episode van the handsmaid tale. Vermijd deze plaats

Locatie is top, je gaat voor de schildpadden

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Prachtige omgeving in bijzonder gebied
    • Bunker Kamer (Stapelbedden)

Kamer is vrij klein voor 4 personen; de prijs is hoog (in vergelijking met alle andere verblijven in Oman waar we zijn geweest). We hebben nog een upgrade gedaan naar de mooie safaritenten. Daar aangekomen, viel dat erg tegen (leek maanden niet gebruikt, het stonk, en we waren de enigen), dat we direct weer hebben gedowngrade naar de hotelkamer.

Prachtige omgeving. Je kan 2 keer mee op schildpadden tour (avond en nacht), dat is inclusief. Erg indrukwekkend. Het strand overdag is ook echt prachtig. Wij konden er niet zwemmen (golven te hoog); ik kreeg de indruk dat dit meestal wel kan. Maar daar zijn is alleen al mooi!

• Beoordeeld op: 16 februari 2023

Teleurstellend
    • Luxe Ecotent (2 Volwassenen)

Prijs kwaliteit niet in verhouding, tent is leuk, badkamer is minimaal, WiFi werkte niet, zeer gehorig. Geen sfeer in de omgeving, incheck was routineus en niet gastvrij. Tour naar turtles in de avond was meer dan een uur vertraagd, geen communicatie en zeer massaal. Ontbijt was eenvoudig.

Lokatie

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

• Luxe Eco Familietent (4 volwassenen)

• Beoordeeld op: 25 maart 2023