2. Hotelbeoordelingen Oman

Bowsher, Al Khuwair, 112 Masqat, Oman

7,6

7,2

• Beoordeeld op: 10 februari 2024

Groot appartement met goede ligging en zwembaden. Verouderd interieur. Aardig personeel.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Keuken niet erg schoon. Weinig pannen en bestek in de keuken. Meubilair is hier en daar aan vervanging toe.

Zeer ruim appartement met vriendelijk personeel. Goed bereikbaar, dicht bij shopping malls. Afgesloten, bewaakte omgeving met gratis goede parking. Meerdere rustige zwembaden, speeltuin en sportterrein (badminton, basketball). Wifi goed. Wasmachine beschikbaar.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Prima
    • Appartement met 2 slaapkamers

Keuken verouderd en niet schoon

Locatie, personeel (dat we tegen vergoeding op de dag van vertrek langer konden blijven totdat we naar het vliegveld moesten ; zo gingen we uitgerust op de lange terugreis)

• Beoordeeld op: 24 maart 2022

dikke prima
    • Appartement met 2 slaapkamers

om heel eerlijk te zijn wel wat verouderd, maar als je niet heel kritisch bent is dit een goed verblijf om Muscat te bezoeken.

voor ons was het prima. het beste was toch wel de grote ruimte van het appartement. verder was het zwembad lekker. gratis parkeergelegenheid. goede uitvalsbasis als je een auto tot je beschikking hebt personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 20 februari 2022

Slecht! Afspraken worden niet nagekomen!
    • Appartement met 2 slaapkamers

Bijna alles. De locatie, vieze niet goed onderhouden appartementen, afspraken worden niet nagekomen. Ik vroeg bijvoorbeeld vanuit Nederland of ze een baby bedje hebben en het werd mij bevestigd dat ze deze hebben. Bij aankomst was er geen baby bedje, konden ze ook niet aankomen, hierdoor moesten wij 3 nachten met een baby tussen ons in slapen. Wij gaven van te voren aan dat we om 4:00 uur s nachts zouden aankomen ook dit werd via een berichtje bevestigend op gereageerd maar toen wij in Oman aankwamen werd er niet opgenomen als wij belden, ook op berichten werd niet gereageerd. Pas bij vertrek werd ons door een bewaker gewezen op de aanwezigheid van een manager. Hij wilde alleen maar geld zien en trok zich niets van onze klachten aan. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ik zou het zeker ook niet aan anderen aanrader.

de faciliteiten

Verbleven in februari 2022