2. Hotelbeoordelingen Namibië

Farm on D826, Sesriem, Namibië

#13 van de 15 hotels in Sesriem

5,9

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Een uniek verblijf in het hart van de Namibwoestijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het water in het zwembad oogde troebel.

Wakker worden met uitzicht op de oudste woestijn ter wereld, adembenemend. Dineren terwijl jakhalzen gretig kijken of ze wat krijgen toegeworpen. 's Nachts de sterren bewonderen. En bovenal, vanuit Sossusvlei Lodge maak je gemakkelijk excursies het natuurpark met de unieke 300 meter hoge duinen in. Oogverblindend om te zien en om te bedenken dat 190 miljoen jaar geleden Afrika en Zuid-Amerika hier afscheid van elkaar namen.

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving en zeer mooie inplanting van de units. Ligging. Zeer lekker + uitgebreide buffetten

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Prachtig gelegen in luxe chalets
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging, vlakbij de ingang van de sossusvlei

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Wat een zalige vakantie hadden we daar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kon ietsje beter.

Ligging, comfort, avondeten, personeel: super.

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Geweldige ervaring
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleinschaligheid, persoonlijk en zeer vriendelijke eigenaren. Prima service, prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Heerlijk

Prima ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 7 december 2023

Een sprookje aan de rand van de woestijn, fantastische keuken, bijzonder hartelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zo'n fantastische locatie, aan de rand van de woestijn. Ruime lodges en heerlijke airco, was heel welkom met de hoge temp

• Beoordeeld op: 24 november 2023

geweldige start in Namibie

x

omgeving temperatuur alles

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Prettig verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mooie locatie, goede ligging nabij poort Sossusvlei.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gasten van omringende lodges komen hier ook eten, had in dagen niet zo veel mensen gezien... Het eten is prima maar vrij massaal en dat moet je liggen. Omdanks dat het naast de ingang van Sossusvlei ligt kost het je toch nog een uur om Deathvlei en Bigdaddy te bereiken (afstand is 60km en je mag niet harder dan 60)

Echt naast de ingang van Sossusvlei. Uitstekend buffet met zowel vis, vlees en groentes (gril en plaat)

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

prachtige lodge

geen WiFi

Grote kamer, goede douche. Ontbijt vanaf 6 uur en dinerbuffet was het beste wat we in Namibië kregen. Mooi uitzicht vanaf zwembad en restaurant met zonsondergang. gelegen vlakbij toegang tot Sossusvlei.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Fantatisch, sfeervol en schoon verblijf met uitstekend personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen negatieve punten kunnen vinden.

Schitterende locatie met zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt en uitstekend avondeten. Toegang naar Sossusvlei om de hoek.

• Beoordeeld op: 27 april 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte en drukte van de Lodge

Dichtbij ingang Sossusvlei

• Beoordeeld op: 13 november 2022

Omgeving

• Beoordeeld op: 7 november 2022

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De drukte....sossusvlei is natuurlijk dé trekpleister. Groot resort, veel volk.

Perfecte ligging voor sossusvlei. Super mooie omgeving. We hadden een vraag ivm onze auto, zeer behulpzaam personeel, heel geduldig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

Amazing verblijf gehad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

niets, of geen WiFi in de kamer. naast bed was een houten plankje met lichtje… mijn man heeft er verschillende keren zijn hoofd aan gestoten :-(

Sossusvlei lodge heeft verschillende kamertypes. Wij verbleven in standaard-kamer, welke aan de rand van de lodge lagen, ingebed in een mooi ontworpen tuin met mooie planten en bomen. Heel mooie grote kamer met prachtig zicht op de woestijn. goede douche, goede bedden en lakens. verfrissend zwembadje, leuke bar met. orrecte,prijzen en met zicht op desert, Heerlijke avondbuffetten met grote variatie, aangename sfeer, zalig! ontbijtbuffet ook heel gevarieerd.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

Uitstekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij een medisch probleem heb ik prima ondersteuning gekregen van het personeel en de manager

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

3 overnachtingen in Sesriem, Sossusvlei
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Op de derde avond bleek tijdens het diner dat het niet mogelijk was een glas witte huiswijn te bestellen (deze was niet meer op voorraad, werd aangegeven). Het was jammer dat hiervoor geen alternatief werd aangeboden, een hele fles bestellen vonden we wat teveel van het goede.

Sossusvlei Lodge is een logisch verblijf voor bezoek aan het park. De huisjes bieden voldoende privacy en zijn voorzien van koelkast, kluisje en ruime badkamer. De eerste avond heerlijk buiten kunnen eten, zeer ruime keuze aan voor- en hoofdgerechten. Voor mijn vriendin, die geen vlees eet, ook heerlijke vis op de barbecue te krijgen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2022

Een onvergetelijke kennismaking met Deadvlei.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig ruimte voor verbetering. Het etensaanbod in de bar (voor de lunch) mag misschien iets uitgebreider. Niet alle personeelsleden verstaan evengoed Engels (waardoor op de eerste avond een deel van onze drankbestelling dubbel gebracht werd - we moesten hiervoor wel niets extra betalen).

Luxueuze lodge aan de ingang van het Namib-Naukluft National Park en het bekende Deadvlei. Duur, maar je krijgt waar voor je geld. Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbufet. Het restaurant is in open lucht, waardoor het wel wat koud was, aangezien we in de winterperiode daar waren. Voor het restaurant is een verlichte waterpoel waar regelmatig wild komt drinken. Ook vanuit de kamer heb je zicht op de 'gras'-vlakte en met wat geluk lopen er enkele oryxen of springbokken voorbij. We hebben een woestijnexcursie gemaakt die onze verwachtingen overtrof: uitstekende gids, veel wild op weg naar Deadvlei (oryxen, springbokken, een struisvogel met een tiental kuikens en een jagende jakhals vlak naast onze jeep. De beklimming van 'big daddy' was voor ons wat te zwaar, maar de tussenoplossing gaf ons toch het gevoel van over de duinen naar Deadvlei te trekken; Deadvlei is een ongelofelijke plaats en zeker als er wat minder volk rondloopt. Het ontbijtpakket tijdens deze excursie was natuurlijk beperkter dan het buffet in de lodge, maar was ruim voldoende en lekker. De sundowner was een leuke afsluiting van de dag, maar niet bijzonder spectaculair. Onze gids gaf wel veel leerrijke informatie over de dieren en de omgeving.

• Beoordeeld op: 22 maart 2024

Blijf weg van de superior kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een superior kamer geboekt met een mooi uitzicht over de woestijn. De airco op de kamer maakte echter een hels lawaai dat niet te harden was. Op mijn klacht liet men mij de naastgelegen kamer zien met dezelfde helse airco, alle kamers waren, volgens hen, zo en blijkbaar was ik de enige die er moeilijk over deed. Ik diende me neer te leggen bij de situatie maar deelde mee dat als ik dit geweten had ik hun hotel nooit geboekt zou hebben. Eén uur later kwam een manager die ons verhuisde naar een weliswaar niet zo mooi gelegen kamer met volgens hem een nieuwe airco in tegenstelling tot de airco's in de andere kamer die veel ouder waren. De airco in de nieuwe kamer was zoals het hoorde dus OK maar ik raad iedereen af om een superior kamer te nemen, of je moet oorstopjes meenemen.

Ligging is OK, voldoende parking, mooie omgeving, lekker eten. Goed onderhouden terrein.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Het ontbijt tijdens de uitstap was mager en geen 4 sterren waard

De ligging en ruim verblijf

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Perfecte locatie voor bezoek aan omgeving Sesriem
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zwembad Auto parkeren op wandelafstand van kamer

Ligging vlak naast de toegangsweg naar Sossusvlei / Deadvlei / Sesriem canyon Lekker diner & ontbijt inbegrepen Mooie, ruime tentkamers in rustige omgeving

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Slechte service
    • Junior Suite met Privédompelbad

We hebben veel geld betaald dus we wilden volop genieten van de accommodatie. Even voor 14 uur willen we inchecken (inchecktijd 14.00 uur), is de kamer nog niet klaar. Na een half uur wachten vragen we het opnieuw en de medewerker achter de balie (Andreas) is zichtbaar geïrriteerd dat we het nogmaals vragen. Om 15.30 vragen we het nogmaals en is de kamer nog steeds niet klaar. Nu wordt de manager gebeld om te kijken wat er er aan de hand is en even voor 16 uur (bijna 2 uur na incheck tijd) mogen we eindelijk de kamer in. Deze negatieve ervaring overschaduwd de rest van het verblijf.

Locatie

• Beoordeeld op: 21 december 2022

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Middag buffet slecht. Avondbuffet was goed. 2x gegeten 2x hetzelfde.

Locatie van de lodge.